#1
|
||||
|
||||
2.0 16V turbo golf 5 GTI te koop!!!!!!
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=3876870
check deze adv, golf 5 turbo voor 950 euro.... wel zonder kabelboom en bak.... wel goedkoop volgens mij, misschien te goedkoop |
#2
|
||||
|
||||
Te goedkoop en lekker handig zonder die kabelboom.
|
#3
|
|||
|
|||
bak is lekker belangrijk, maar kleine beschadigingen en geen computer vind ik toch ff vreemd, zonder kabelboom kom je nog wel overheen denk ik.
__________________
DCI, because its family. |
#4
|
|||
|
|||
Heeft volgens mij ook al een tijd op marktplaats gestaan voor 1350 euro. Je kunt er wel een leuk turbo project van maken natuurlijk.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#5
|
||||
|
||||
Test motoren, alleen voor de crosser geschikt mi.
(TEST, dus 100x koude start bij -50, of 3 uur met laag oliepijp op 7000rpm wie zal het zeggen) En vergis je niet het zijn FSI motoren zonder enige aansturing. Dus verdiep je maar eens over de directe inspuiting in de rail staat 50bar geloof ik. En het FSI traject kun je zelf wel vergeten om aan te sturen. Leuk als je zoiets koopt, dan moet je een spruitstuk erbij zoeken voor normale injectoren. Alleen is de FSI gebasseerd op directe inspuiting, dat kun je dus zelf niet. Laat je dan de injectoren zitten in de kop? blind je ze af met een schroefdop? Lekkere verbrandingskamer zal dat worden. En ga je brandstof in het spruitstuk spuiten, daar is het principe van de motor niet op gebasseerd. Dus hoe gaat dat? Spuit je dan niet op de cilinderwand? Heb er nog niet eentje zien lopen op die manier, maar ben benieuwd als ze het aan de gang krijgen, wat voor vermogen er uitkomt. De Turbo en uitlaatspruitstuk zijn 1 geheel, dus veel meer dan 200pk zal het niet worden denk ik.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG Last edited by Gti1-G60 : 01-04-2005 at 20:56. |
#6
|
||||
|
||||
dus...leuk voor aan de muur als ik het goed begrijp
|
#7
|
|||
|
|||
Ik heb al verschillende van deze motoren verkocht (nieuw/gebruikt en test) en je kan er wel zeer zeker het een en ander mee helemaal als je er andere zuigers in ploft. (de kop is veel en veel beter dan de oude 16V koppen ook heeft hij roltuimelaars) Ook het onderblok met gesmede 92.8 kruk is wel bruikbaar ondanks de balansassen......
Enige is dat het natuurlijk wel voor mensen is die een beetje handig zijn, denk je er niks mee te kunnen of kan je zowieso niks koop er dan ook geen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#8
|
||||
|
||||
Er rijdt er al eentje in een Corrado. Op digifant. Wil hem zelf ook wel eens zien rijden, kan me idd voorstellen dat je de zuigers er af moet halen.
|