|
|||
|
|||
g60-vr6freak
hallo
ik ben rob en ben 25 jaar en ben al een paar jaar besmet met het volkswagen virus als beroep reviseer ik motoren en versnellingsbaken van auto's en doe dit al een paar jaar met plezier in mijn vrije tijd ben ik veel met mijn wagens bezig maar ook met de wagens van vrienden en vriendinnen en kun je zeggen dat zijn er een hoop ook werk ik op zaterdag bij arie in leuvenheim als dayli rij ik in een caddy mk1 van 1992 en daarnaast heb ik een golf mk3 vr6 die ik compleet onder handen heb genomen. sins 2 dagen ben ik een gelukkige eigenaar van een rallyegolf (nummer 43 uit de rallye lijst) die ik natuurlijk ook ga opknappen mijn bedoeling is wel om hem orgineel te houden dus gewoon g60 hou jullie dus op de hoogte gr rob Last edited by g60-vr6freak : 25-02-2011 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Hallo welkom, succes met de rallye
|
|||
|
|||
Welkom Rob
En gefeliciteerd met de aankoop van je Golf Rallye! Goeie plannen verder,maar gauw een topic aanmaken hier op dit forum over je Golf Rallye gr; Guido |
|
|||
|
|||
dank jullie jongens en zoals beloofd hou ik jullie zeker op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Oh en de vorige eigenaar (Arie) had al te kennen gegeven om te komen...........dus ik verwacht eigenlijk wel dat de nieuwe eigenaar nu ook even met deze Golf Rallye komt Rob...
Frisian Edition Meeting |
|
|||
|
|||
hahah ik ga mijn best doen
eerst de motor en bak eens onder handen nemen want de auto staat al een tijd stil ook moet er een nieuwe voorruit in en nog wat dingen ik ga er dus goed druk mee zijn maar dat gaat me lukken maar ik kan natuurlijk wel met de vr6 komen of mag dat niet haha |
|
||||
|
||||
Welkom Rob,
Succes met je Rallye en we zien je op 1 Mei. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht je het niet halen dan is wellicht Volksdub 2011 een optie, vorig jaar 20 Rallye golfjes aanwezig. |
|
|||
|
|||
genoeg te doen weer hahaha
is er ook een echte rallye meeting? |
|
||||
|
||||
Er wordt hier over drie auto's gesproken, en ik zie nergens foto's...
|
|||
|
|||
Quote:
Niet dat ik weet,in NL althans...Dld zal onwaarschijnlijk wel eens zo'n meeting hebben,of hebben gehad..? Maar 1 Mei in Friesland.en Volksdub2011 van het zomer in Limburg is wel ''het summum'' voor de Golf Rallye liefhebber en/of eigenaren zo veel Rallye's bij elkaar op 1 Meeting is echt geweldig |
|
|||
|
|||
oke dan gaan we alle meetings af als ik de rallye aan het rijden heb
over foto's gesproken hoe post ik deze |
|
|||
|
|||
Quote:
hee rob jonge wat zie ik nu beetje vreemdgaan op het volksforum |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat je vreemdgaan noemt...... Jij verkoopt gewoon stilletjes je Golf Rallye Arie |
|
|||
|
|||
arie jongen aan vreemdgaan doe ik niet
ik probeer morgen wat plaatjes te maken want de rallye staat nog bij arie omdat ik volgende week eerst ga verhuizen en nog geen ruimte heb foto's van de caddy en vr6 zal ik morgen plaatsen gr |
|
|||
|
|||
hier alvast een ''sneak preview''
doe je best Rob |
|
||||
|
||||
Quote:
mmm komen steeds meer bekenden hier, nu willy nog aan de volksforum helpen
|
|||
|
|||
Quote:
als dat gaat lukken ja
|
|||
|
|||
Quote:
rob neem zaterdag de wielen maar mee kun je die alvast weer netjes hebben als je weer naar een meet wil met de vr6 gr jerry