|
||||
|
||||
driversxperience 29mei
Last edited by benny81 : 07-05-2011 at 11:59. |
|
||||
|
||||
lekker in de buurt kom wel even langs!
|
|
||||
|
||||
Misschien dat ik wel ff kom buurten.
|
|
||||
|
||||
Als je nog niks hebt voor de zondag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
verwachten jullie veel mensen?? en wat is het adres??? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet wat er verwacht wordt.
Het is op de kazerne bij lauwersoog, zoutkamp. Als het niks is kun je altijd nog een visje happen in de haven lauwersoog |
|
||||
|
||||
Quote:
ja je hebt gelijk, als het een beetje redelijk weer is kom ik die kant wel even op. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook wel even kijken ,kunnen we mooi even de jetta weer even laten rijden, kids even mee , hopen dat t weer een beetje meezit
|
||||
|
||||
Ik kom ook even langs met de golf R .
en is er niks ga ik wel even om een visje daar. |
|
|||
|
|||
ga ook ff kijken , ff uitwaaien op de dijk . am see
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je er tegen 1 uur nog? |
|
||||
|
||||
Mooi droogrijritje na het autowassen... misschien dat ik even langskom straks
|
|||
|
|||
Quote:
dan zijn we er net denk ik , |
|
|||
|
|||
We zijn na het visje weer thuis , was een leuke lokatie
Kunnen mooie dingen gedaan worden op dat terrein Opzet was ook dik voor elkaar Demo's van politie en brandweer , slippen met een les auto koprol maken in een auto . was allemaal aanwezig En moet zeggen erg leuk Het weer was niet helemaal naar verwachting daar door waren de mensen ook weer snel weg denk ik Want was er toch wel nat en fris Erg jammer voor de organisatie , want er zat genoeg tijd in even in een tractor , dan kom je er achter wat voor dode hoek z'n ding nog heeft denk dat als de organisatie deze auto : Als mooie auto op het show terrein laat komen... Denk ik dat er in de noordelijke hoek van Volksforum wel even een bezoekje kan maken aan de volgende meeting daar , voor een demo mooie auto's Want naar wat ik hoorde was de prijs voor de mooiste auto niet verkeerd |
|
||||
|
||||
Ben er ook even geweest. Mooi terrein, inderdaad veel potentie!
|
|||
|
|||
Quote:
was ff iets anders dan de afgelopen week But zag je lopen , Rika heeft nog aan je geroepen zag op weg naar het visje Wytze nog rijden in de witte Jetta |
|
||||
|
||||
Heb de golf R even uit gelaten richting lauwersoog de plek was goed,maar het weer was wel fris.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja poe, flink afkicken Niks gehoord, anders was ik wel even gebleven
|
||||
|
||||
Ik ben ook even geweest met de witte , kon die ook weer even wennen aan de regen , auto is tenslotte gemaakt voor het rijden he
Was iig zeker wel een mooie locatie ,en wel leuk met die legermannen er om te lopen , gaf wel een leuk sfeertje , zelfs de politie mensen waren enthousiast Maar wel jammer dat het weer zo tegenzat wat betreft de opkomst , volgens jaar even een bak forummers die kant op ! Heb nog een paar foto''s gemaakt , zal ze zo wel even uploaden .