![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() heb bij m,n mk1 caddy n probleem met de claxon
die werkt niet ![]() heb t probleem al gevonden enkel nu nog de oplossing t probleem is dat er geen massa komt op t bovenste deel van de stuurpen dus tussen stuur en kruiskoppeling zeg maar hoe hoort hier massa op te komen ??? zag wel dat er n draadje defect was onder de motorkap tussen stuurhuis en carresorie draaje lijkt wel warm geweest te zijn??? anyway dat draadje ff doorgelust maar dat helpt ook niet krijg zelfs geen verbinding door de kruiskoppeling van de stuurstang heen zitten mischien kunstof busjes in??? anyway hoop dat iemand ff de gouden tip heeft ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Massa haalt hij inderdaad bij het stuurhuis weg met een kort draadje naar carroserie, dus het stuurhuis moet massa hebben.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok zover was ik al ![]() maar dan nog t probleem dat de kruiskoppeling niets doorgeeft want anders krijg ik op t bovenste deel van de stuurstang nog geen massa ![]() of moet der ook nog n draadje over de kruiskoppeling heen zitten???? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Zit er ook niet een op je stuurpen binnenin zeg maar, kan je toch zo een massatje opzetten om te proberen.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet niet helemaal wat je bedoeld maar kan binnen in de auto nergens iets bedenken waar ik een massa opkan zetten zodat de stuurpen die massa ook krijgt?? zou denken dat die pen gelagerd is met kogellagers en dat die de massa dan wel zouden doorgeven aan de pen op het huis van de stuurpen heb ik wel massa ![]() nu nog op de pen zelf vandaag maar ff snel een losse drukknop geplaatst(wegens tijdgebrek) zodat de auto iedergeval niet afgekeurd werd op n faalende claxon ![]() ![]() maar wil uiteraard de normale drukknoppen in t stuur gaan gebruiken ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Is het een pen voor stuurbekrachtiging?
Deze bestaat uit twee delen waartussen een metalen lip is gelast. Zo niet dan is het inderdaad erg vreemd. Is het kartel gedeelte van het kneestuk (waar de pen inschuift) wel schoon en zonder verf?
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#7
|
|||
|
|||
![]() lijkt me n normale stuurpen
maar zal de kruiskoppeling wel ff schoonmaken zal daar wel inzitten vermoed ik nu ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ik zou de de stekkerverbinding op de claxon zelf ook maar even controleren op eventuele corrosie.
__________________
VW Golf I GTI '84 16vG60 VW Golf V GTI Limited Edition 240 (nr. 50) |
#9
|
|||
|
|||
![]() De claxon zelf werkt wel
![]() Zit tijdelijk via een losse drukknop T enige probleem is de massa op de stuurpen T probleem is zelfs al iets kleiner geworden Nu enkel nog de massa door de kruikoppeling van de stuurpen Zien te krijgen. In t ergste geval trek ik daar n draadje overheen ![]() |