|
||||
|
||||
Golf 1 1979 voor onderdelen
Te koop: Golf 1 1979 voor onderdelen.
Geen kenteken en chassisnummer meer! Bouwjaar 1979, Inarizilver. Motor is er uit, rolt nog wel. Vrij harde body met kleine achterlichten, ongetwijfeld nog goed voor heel veel plaatwerk. 500 euro Staat in omgeving Breda
Last edited by Dirk : 18-04-2011 at 15:03. |
|
||||
|
||||
Er zit geen kenteken en ook geen chassisnummer meer in, dus een oud kenteken terughalen is niet mogelijk. Motor en bak zijn weg, interieur is zo goed als leeg, wel nog matten en dashboard. Rollende (harde!) kas dus voor plaatwerk.
|
||||
|
||||
Up, ieder bod wordt overwogen. Nog even gekeken, motor zit er nog in, is een 1500 automaat.
|
||||
|
||||
Up. Hoop strak plaatwerk voor een paar honderd euro.
|
||||
|
||||
Het dakraam past altijd, dat is een kwestie van zagen
Voorschermen zijn goed, voor 250 euro heb je twee voorschermen en een hele set plaatwerk plus een 1500motor en automaatje
|
||||
|
||||
200 zelfs! Opgeruimd staat netjes!
|
|||
|
|||
Misschien rare vraag maar je wil ook niet delen eruit zagen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had honger..... Seriously Carpool: Voor 200 euro mag je er ALLES uit zagen!
|
|||
|
|||
is het voorraam helder en zonder sterretjes??
prijs? hoor het wel |
|
||||
|
||||
Quote:
Prijs is 200 euro voor alles. |
|
|||
|
|||
nog te koop ?
|
|
|||
|
|||
Hmm langsbrengen is ook geen optie ik woon Friesland en jij Brabant of misschien dat ik eens in de buurt ben maar ik denk wel dat het eindje rijden is helaas.
|
||||
|
||||
Up, nog altijd te koop
|
||||
|
||||
reserveer maar even...