|
|||
|
|||
Vwm001
Hallo allemaal,
ik stel me kort voor, ik ben een enorme fan van de golf GTI, vooral Golf I en II en dit al sinds mijn tienertijd nog voor ik mijn rijbewijs had (nu 33j) Wat leuk zou zijn is om een club of groep fans te vinden om lid bij te worden en samen te werken aan de golf, in de regio Mechelen/Antwerpen. Ik heb op dit moment een golf II GTI van 84, met nog wat werk aan, maar rijdend. En ik zou nog heel graag een golf I GTI willen kopen, en die zoek ik momenteel dus nog. Als iemand een golf I GTI heeft en die zou die misschien verkopen, stuur me dan aub een bericht of bel me dat gaat sneller (op 0497/486462) max prijs die ik bereid ben te betalen is 9000 Euro. Ik heb zelf nog wel wat onderdelen op zolder die ik niet meer nodig heb, van de GTI die ik vroeger had, als ik daar iemand een plezier mee kan doen. Ik ben getrouwd en heb een dochter, en vaak nog aan het werk aan het huis en in de tuin, dus ik zit ook niet zo erg veel achter mijn pc. gr van een vw fan, G
Grote vwfan sinds pa een kever kocht toen ik 16 was. Op zoek naar een golf 1 GTI vanaf '80, liefst 1600 met open dak in staal/origineel open dak, ik wil max ong 9000 EURO uitgeven, alle hulp is welkom, alvast bedankt , gr VWM |