![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste mensen,
mijn naam is lucas rijnders en ik ben nieuw hier. ik had een vraagje over de goedkope schroefsetjes van hottuning op marktplaats. kan iemand mij misschien vertellen hoe dik de veerpoot is bij zo'n ding? ik zou graag willen weten wat de diameter van de poot is, net onder het gedeelde waar de schroefdraad van de stelmoeren ophoud... ik heb namelijk een volvo 340 (geen volkswagen sorry ![]() gr lucas |
|
||||
|
||||
![]() Kan je dan niet beter een setje dempers van het merk gas kopen?
die leveren vaak voor het zelfde geld weld on kits. Kan je in alle soorten en maten bestellen. Ik was toen voor een bmw e21 60euro kwijt per poot. (kant en klare schroefsets voor e21 zijn er nauwelijks, hun kwamen met het idee om die van een peugeot te nemen etc ) |
|
||||
|
||||
![]() Ik had een complete set ta technic gekocht bij Hottunning. Deze worden op marktplaats afgebeeld compleet met veerpoot. Maar dit is niet het geval. Dus even gauw wisselen is er niet bij je moet je oude veerpoot gebruiken dit viel wel even tegen aangezien deze compleet verroest was bij mij.
Succes met je experiment
|
|||
|
|||
![]() 340 heeft toch bladveren achter, er zitten hier ook ovlov rijders die kunnen vast een beter antwoord geven...