|
||||
|
||||
tvv
Hoi mede vag gekken.
Ben Theo 43 jaar een rij een golf cabrio uit 79. De cabrio is voorzien van een dx blokkie,en is een project. Deze cabrio gekocht 1,5 jaar geleden in zeer slechte staat voor het luttele bedrag van 500 euro. Wat is er allemaal al gebeurt, nieuwe kap. Andere kabelboom. rechtsachter nieuwe stukken gelast. vaste verlaging met APEX veren en zelf aangepaste schokdempers. Alle vloeistoffen vervangen. Wat moet er nog gebeuren: nieuw voorfront en linksachter wat roest,en de cabrio heeft een nieuw kleurtje nodig. Alles had al klaar moeten zijn maar door het plotseling ziek worden van mijn vrouw gaat alles nu wat trager. De cabrio loopt als een speer en is technies klaar , de rest volgt. Lees al een tijdje mee en vond het tijd om me voor te stellen. gr Theo Last edited by tvv : 17-05-2011 at 08:12. Reason: foto plaatsen |
|
||||
|
||||
Welkom Theo,
Ennuh... |
|
||||
|
||||
Hoi
Loop al te klooien om die foto's erop te krijgen. Staan in de gallery maar krijg ze hier niet geplaatst. gr Theo Last edited by tvv : 17-05-2011 at 08:38. Reason: foto plaatsen |
|
||||
|
||||
Eindelijk gelukt.
gr Theo
|
||||
|
||||
Erg leuke Golf!
Welkom Heb je er verder nog plannen mee?
|
||||
|
||||
Hoi Madison
Plannen zat maar met drie dochters gaat dat niet zo snel. Het blokkie krijgt nog een ander nokkenasje en het vliegwiel wordt afgedraait. Verder zal de cabrio een ander kleurtje krijgen en voor de rest er zo veel mogelijk van genieten.Is toch jeugdsentiment mijn eerste auto was een mk1 Lx 1.6 83. En een ander setje velgen zou ook wel leuk zijn. gr Theo
|
||||
|
||||
Welkom Theo
|