|
||||
|
||||
a4 b7 avant
Naast m'n golfje 1 g60 project heb ik ook m'n audi nog
Deze is nieuw aangekocht in 2007 en is meer dan 3j m'n daily geweest SInds ik een firmawagen heb rij ik er nietmeer zo veel mee Maar aangezien dat ik niet de prijs krijg die ik wil....hou ik hem gewoon en amuzeer k me er nog wat mee Eerste 3j static gereden,nu iets meer als een jaartje GAS airride Achterspoilertje dicht gewerkt,s-line bumper er op en ja....heel wat wielen al gehad Een korte samenvatting van 2007 tot heden |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2011 bracht geen supergrote veranderingen mee buiten andere wielen
(deze staan ondertussen onder een maat z'n nieuwe scirocco) Ook een repotje gehad in een duits audi & VW blad Vooral de tittel vind ik best passend Aangezien hij niet echt meer een daily is had ik nu de kans om de air-ride in de koffer eens wat deftig in te bouwen,en dat heb ik dan ook geprobeerd Zeer simpel,maar niet slecht gelukt vind ik Momenteel staat hij op een vervangsetje 20'' q5 wielen maar m'n nieuwe wielen zijn al weer klaar om te verzenden Verder staan er nog 2 updates te wachten,hij zal klaar zijn voor MIVW |
|
|||
|
|||
leuk he! als je een winkel heb in wielen, zoek je nog iemand voor in de winkel?
wat een dikke Avant kerel!
|
||||
|
||||
die ''winkel'' is er pas sinds eind 2010
en is een neven activiteit die ik met hart en ziel doe....gewoon omdat ik velgenziek ben |
|
|||
|
|||
Dikke audi!
|
|||
|
|||
Quote:
haha, ja dan is dit een mooie optie om zoiets op te starten! dan is de B7 een demo auto om alle wielen te proberen toch! ben benieuwd hoe hij er met MIVW erbij sta, blijft dit zeker volgen!
|
||||
|
||||
zeker weten,is een goed excuus elke keer weer hahaha
|
|
||||
|
||||
Jezus vent, hele dikke audi
|
||||
|
||||
Danke mein geladen bruder
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bruder durch dick und dunn
|
||||
|
||||
morgen even us kofferklep ophalen en de wielen zijn gister verzonden :-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
NICE!!!!
|
||||
|
||||
En dit verhaal heeft een heel andere wending gekregen als verwacht
SOLD! Had hem tijdje geleden te koop gezet,geen serieuze reacties gehad,dus hem overal weggehaald Tot afgelopen zaterdag ik telefoon kreeg van een vriend van een vriend Gister voorschot ontvangen,morgen keuring en in de loop van de week is hij weg Deze mag dus een slotje hebben |
|
||||
|
||||
Zonde man wat wordt/is de volgende?
|
||||
|
||||
goh,zoiezo iets oud en leuk,we zien wel ;-)
|