|
|||
|
|||
Golf MK2 G60 Wolfsburg ed. '90 <<VERKOCHT>>
<<<De Golf G60 is VERKOCHT>>>
Te koop zeer mooie en goede originele Hollandse Golf mk2 G60... - Blauw Recaro interieur. electrisch te bedienen voorstoelen. - Getint glas rondom, zijramen achter siglachrome. - Schuifdak. - Verlaagd d.m.v. schroefveren - ABS - De auto staat in het midden van het land. - org.km stand 245.000 - staat van lader onbekend, d.w.z. geen revisie bewijs... - APK t/m okt. 2011 En... bodem/schermen/dorpels, enz. keihard en nooit aan gelast Mistlampen niet gemonteerd, maar wel aanwezig... Vraagprijs 3650 euro... inruil auto (beperkt) bespreekbaar... Last edited by vdub-g60 : 17-05-2011 at 08:50. Reason: diverse toevoegingen... |
|
||||
|
||||
KM-stand, staat van de lader, en waar te bezichtigen ??
|
|||
|
|||
Quote:
-De auto staat in het midden van het land. -org.km stand 245.000 -staat van lader onbekend, d.w.z. geen revisie bewijs... Meer info via mail en/of telefoon... Last edited by vdub-g60 : 15-03-2011 at 16:41. |
|
||||
|
||||
je weet dat je voorband verkeerd om zit?
Succes met de verkoop
|
|||
|
|||
sorry voor de Offtopic
org NL...........maar waarom haal je je kentekenplaat weg dan..... Ontopic again heb je evt foto's van motor ruimte zitten er verder nog onderhoudsboekjes oid bij? en met of zonder el ramen? |
|
||||
|
||||
Hey,
Inruil mogelijk: Zie marktplaats: Advertentie: 424883386 Ik hoor wel of je het wat vind. Gr. |
|
|||
|
|||
Quote:
Scherp |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker scherp... blijkt dat mijn re en li wiel verwisseld zijn tijdens de laatste inspectie... moet dus nog even omgezet worden... thx! |
|
|||
|
|||
Quote:
- Geen electrische ramen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Matthew, Leuke Golf mk2 ! Maar... voor een inruil denk ik aan een Golf van een wat recenter bouwjaar... Toch bedankt voor het aanbod |
|
|||
|
|||
zou je mij het kenteken even mailen kan ik even zien als het een orginele nederlander is.kan ik deze ook even toevoegen aan de g60 topic.
|
|
|||
|
|||
(((up)))
|
|
||||
|
||||
graag woonplaats vermelden in je topic of bij je profiel. staat in de verkoopregels
|
|||
|
|||
Quote:
De Golf is na afspraak in Apeldoorn te bezichtigen... |
|
|||
|
|||
hallo heb je de golf nog?
Last edited by Christiaan : 15-04-2011 at 13:25. |
|
|||
|
|||
Nieuwe prijs * 3450 euro *
|
|
|||
|
|||
lijkt het zo dat het achterpaneel onder de kofferklep dof is?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat lijkt zo... |
|
|||
|
|||
van waar ben je?