|
||||
|
||||
Opknapper gezocht
Heren ,
Ben opzoek naar een leuke opknapper met carrosseriewerk. Dus met gaten erin geeft niet, dorpels verrot..maakt niet uit! Enige is dat ie wel moet rijden, apk niet nodig. Dus weet je toevallig een leuk golfje of een ander sportief karretje, graag Thannx gr Jaap
|
||||
|
||||
Tegenwoordig zijn vooral de stationcars erg hip/sportief (denk aan RS4, RS6).
Heb nog wel een uitdaging voor je: Passat B1 Variant facelift...
Last edited by Oudelut : 29-04-2010 at 15:55. |
|
||||
|
||||
Is niet helemaal wat ik zoek maar bedankt voor de reactie
Rust = Roest Last edited by Vliet : 29-04-2010 at 16:54. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een jetta Mk1 4 deurs GLS te koop, €600 op staal met v-maxx schroefset en gerollerd, zit wat las werk aan! maar grootste is gedaan, apk tot eind dit jaar en hij rijd perfect!
|
|
||||
|
||||
Golf MK1 3deurs 1.9TD, uit '83 dus belasting vrij. Heeft schade maar rijdt nog wel. Schade is spatscherm, motorkap en bumper. Motorisch nog goed. De te vervangen onderdelen heb ik nog liggen maar heb er zelf niet veel tijd meer voor.
voor de rest zitten er sportvelgen met 195/ banden (matzwart met toyo banden) schroefset. hoedenplank zonder gaten. een keiharde golf welke je nog weinig vindt ongerestaureerd.!! oja, er zit ook nog een recent gereviseerde turbo op KKK K14. welke draait op 1,3bar. als je intresse hebt hoor ik het wel. via pm of e-mail mark89769@hotmail.com
Last edited by mark89769 : 29-04-2010 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Die 150-euro Golf van de Dub-club-boys dan? Die met dat gat in de zijkant.
|
||||
|
||||
Quote:
Die is verkocht volgens mij
|
||||
|
||||
pb
|
||||
|
||||
intresse in een country met werk?
vrij veel laswerk, maar weinig zichtwerk, dus spuiten hoeft niet persé
|
||||
|
||||
Ik heb een polo coupe uit 1984. Komeetblauw. Paar gaatjes in front en onder raam. Deuren hebben ook wat aandacht nodig. Opzich een nette auto (voor zijn leeftijd) en is goed mee te rijden. Interieur is niet origineel meer. Ik rij er zelf nog in.
Vraagprijs 450 euro. |
|
||||
|
||||
Heb je er foto's van?
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie maar zoek iets met meer werk :P
|
||||
|
||||
Quote:
was dat tegen mij of Jorp?
|
||||
|
||||
Quote:
We kunnen wel het een en ander slopen dan heb jij meer werk Nee geintje, ik wens jouw succes met je zoektoch, geloof dat de Jetta al bijna verkocht is.
|
|||
|
|||
een audi 80 van 1976 met een 1,3 60 pk motor iets voor je?
|
||||
|
||||
Heb deze te koop:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68351 Mag wel stuk goedkoper weg want ik hou nu wat dingen zelf. Maar loopt prima, heeft alleen een nieuwe koppeling nodig. Geen roest te vinden, behalve achter waar iemand zn trekhaak erin heeft gereden daar is de lak iets gebarsten. |
|
||||
|
||||
Heb nog wat gevonden voor je, ook van een bekende van me.
Gaat om een Golf MK2 uit 1986 [dacht ik, word dus nog wel belastingvrij]. Op dit moment is de auto voorzien van wat roest langs de wielranden. Is rondom niet helemaal netjes meer. Zit geen interieur in en motorisch is die niet in orde. Loopt wel maar niet goed, start moeizaam.