|
||||
|
||||
Snitser
Hoi!
Gister ben ik op de VAG meet in Drachten geweest, op zoek naar foto's kwam ik terecht op jullie forum. Complimenten voor de meeting, leuke dag gehad! Zal mij kort voorstellen. Marc, 26 jaar. Woon en werk en Friesland. Als daily rijd ik een Vw Golf 5, 2.0 TDI (JD/JB). Hiervoor een Bora gereden. Toen ik de golf kocht zei ik nog....aan deze ga ik niks doen Enige updates tot nu toe.. - OEM R32 18" met Conti SC3 - OEM R32 remmen voor/achter - Side skirts in kleur - Votex dakspoiler - Jetta front incl ed30 onderlip - GTI/R32 B stijlen Verder in het interieur nog wat subtiele wijzigingen gedaan zoals alu dekor lijsten en een pookje. Begin mei wil ik de achterramen laten tinten in de kleur van OEM privacy glas.... Met een kleine op komst in aug. zal dit ook even de laatste update zijn. Alhoewel ik wel op zoek blijf naar een set 18" Omanyt wielen. Verder mag ik graag mijn eigen auto "detailen" en zit dan ook op diverse car detailing forums. Verder ben ik qua forums meer een lezer dan schrijver..... Tijd voor een paar foto's. Grtz |