|
|||
|
|||
abs golf 2 vr6, geen remmen achter
hey mannen ik heb weer eens een probleem,
heb de search wel gebruikt! ik heb achter geen remdruk met het pedaal,heb dus eerst de regelaar los gehaald en gekeken blijkt dus dat er uit de toevoer leiding naar de achterste klauwen geen druk uit komt(bij rem los laten paar druppels) de leiding dus gevolgd en gevonden op de pomp/hoofdremcilinder uit deze komt ook geen vloeistof(zie foto) tevens is het pedaal keihard ondanks dat de desbetreffende leiding er af ligt! -snap er verder niks meer van auto heeft dikke 6maand stilgestaan -remt wel op de handrem achter -pedaal is keihard en NIET tot op de bodem in te trappen! -tevens abs storing door abs sensor iets electronisch? of toch de hoofdremcilinder? alvorens mijn dank |
|
|||
|
|||
hij is trouwens vandaag machinaal ontlucht! omdat er een nieuwe regelaar en klauwen onder zijn gekomen. alleen doen deze laatst genoemden nog niks!
|
|
||||
|
||||
regelaar? Remdrukbegrenzer bedoel je denk ik.. Krijg je voor de remdrukbegrenzer wel druk? anders zit daar mischien het probleem.
Succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja die bedoel ik remdrukregelaar/begrenzer hij is machinaal ontlucht met een pomp achter dus ook! alleen levert die pomp idd de druk! dus weet ik niet als er ook druk voor de begrenzer komt als je gewoon de hoofdremcilinder laat werken |
|
|||
|
|||
tevens net 'de' test gedaan! rem ingetrapt houden en dan starten. pedaal zakt niet
rem(bekrachting) kapot? |
|
|||
|
|||
morgen maar even laten uitlezen! heb ook nog abs storing erin zitten :!:
|
|
||||
|
||||
Heb je m wel op contact staan, anders heb je inderdaad 0,0 druk achter.
Wanneer je het contact inschakelt dan schakelt de ABS computer de leiding naar achter open. Last edited by Dokter D : 17-04-2011 at 19:03. |
|
|||
|
|||
ja ook wel gereden
|