|
||||
|
||||
geen vonk gti ady motor
hallo //
ben bezig een ady motor van golfje 3 in mijn golfje 2 aan het hangen .. is dat geen vreemde klus ..maar heb hellemaal geen vonk . heb inpreciepe alle dingen uitgewiseld maar mag niet baten ,, als ik auto op en af van contakt gooi . hoor je hem vonken in verdeel kap ..maar met starten krijg ik niks .. ik vermoed dan ook dat het temaken heeft met de groene draad op bobine .. wie heeft hier ervaring mee .. vrgr gooigolf .. |
|
|||
|
|||
Had ik ook bij mij ady motor, maar ten was de bobine kapot!
Heb toen een nieuwe erop gezet, en klaar was het. Die heb ik eventueel nog liggen! Omdat de motor is uitgebouwd! |
|
||||
|
||||
hey ..
bedankt voor je reaktie .. maar heb al 1 gewiseld had bij mij geen invloed .. werd eerder minder als beter .. bdp heb ik ook al gewiseld helpt ook niks ,, wat vraag je kan altijd probere vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
hallo
heb inmidels de bobine en ondsteking vervangen .. maar steeds geen vonk ..aleen met schakelen contakt krijg ik vonk .. iemand idee.en .. eventuweel schema van bedrading ivm spanning etcc .. betreft een ady motor ..zit nu in golfje 2 ...vonk probleem schijnt ook te hebben gehad in het golfje 3 waar hij uitkomt .. sleutelherkenning ,, is verwijderd uit de ecu .. vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
kijk of de bobine wel word aangestuurd tijdens het starten. Je kunt dat het makkelijkst doen door het kapje op de bobine los te maken. daar zie je dat de bobine als het ware uit 2 delen bestaat (bobine en signaalversterker). Op de 2 draden naar de bobine zelf (gedeelte waar de bobinekabel aan zit) kun je een spanningzoeker op zetten, bij het starten moet het lampje dan gaan knipperen. Succes!
|
|
||||
|
||||
re
hallo ..
heb even gemeten maar krijg totaal geen spanning op groene draad bobine ,, wel op de ondsteking .. en de groene draad ondsteking die geeft wel puls tijdens starten ,, maar dat doet hij op bobine niet , vrgr gooigolf |