|
||||
|
||||
Flinke schade front Golf MK2
Dit is mij vandaag overkomen
Ik weet echt niet of hij nog te redden is! Last edited by Madison : 27-12-2008 at 16:16. |
|
||||
|
||||
What happened?
|
|
|||
|
|||
oef ...knik in het dak ?
hoe ist met u zelf ? |
|
|||
|
|||
das een beste klappert
en weer een mk2 vr6 minder zo te zien
|
||||
|
||||
Lelijke schade
Is de rechterchassisbalk krom? En is dit de vr6 of de 1800? In ieder geval veel succes met het herstel of de verwerking van dit verlies |
|
||||
|
||||
Dit is de 1800,niet de VR6
Ik wil 'm gaan proberen op te lappen. |
|
||||
|
||||
Denk dat het nog wel iets meevalt,volgens mij is de grootste klap boven de chassisbalken opgevangen.
Of niet? |
|
||||
|
||||
het beste is om de motorkap, grill, koplampen, chassisbalk en bumper te demonteren... Hierdoor kan je beter kijken hoe de staat is van je kreukelzone e.d...
(indien je zelf niet de schuldige partij bent bij een aanrijding moet je wachten tot een exper is komen kijken en de schade heeft opgenomen!!!) En hoe gaat het met jou zelf dan? dat is natuurlijk het belangrijkste
|
||||
|
||||
Je kunt nog typen dus je bent er zelf goed uit gekomen?
Wel een lelijke schade. Als je hem wilt maken dat zou ik hem gewoon even kaal schroeven. Schermen, motorkap, front er af en dan nog eens aan kijken. Als de balken nog recht zijn is hij nog best te maken. Sterkte! en succes met het opbouwen weer.
|
|||
|
|||
zo da's niet best !
hoop dat je er zelf beter van af gekomen bent !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik ben nog helemaal heel gelukkig!
Pfff...kan echt niet slapen zeg! Maandag gaan de geraakte delen eraf,ik hoop echt dat het dan meevalt! De meesten zouden zeggen,die is crazy om dat op te knappen maar ja,je houdt van je auto of niet natuurlijk. Last edited by Madison : 01-11-2008 at 03:11. |
|
||||
|
||||
van voren gezien
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit geen knik in het dak als ik het zo heb gezien. Portieren gaan ook gewoon open. Met mij is alles ok |
|
|||
|
|||
Pff,lelijke klapper gemaakt
Zelf gelukkig goed er vanaf gekomen Voor je begint met opknappen meet even de wielbasis op En als de wielen vrij zijn even zien of ze nog enigsinds recht rijd Als er een knik achter de voorste veerpoot zit zal het tegenvallen om ze weer goed te krijgen[zonder richtbank] |
|
||||
|
||||
lijkt erop dat het grootste deel veroorzaakt is door een paaltje of zo in het midden?
ziet er niet onoverkomelijk uit,. draai eerst de kapotte delen er maar af, dan kijk je er al heel anders tegen aan. is echt wel weer te maken. succes, en goed dat je er zelf gewoon gezond naast staat, da's belangrijker.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft nog ff gereden daarna,was gewoon recht. Maar verder weet ik het ook niet natuurlijk. Toen ik een ongeluk met de VR6 had moest deze gericht worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd,eerst de boel demonteren. Het ongeluk is gebeurt vlak na een bocht waar iemand ineens naar links wilde, ik zag het gewoon niet aankomen en reed op een kleine Deawoo in. |
|
||||
|
||||
Zo balen zeg, gelukkig ben je zelf ongedeerd.
Wat is er gebeurd en waar, in katwijk?? Succes met het eventuele herstel!!! |
|
||||
|
||||
Het gebeurde in Lisse.
Het enge is dat ik toen nog dacht: Ik zal nu maar wat krijgen nu m'n vakantie begint... morgen wordt ie 18 jaar nou,leuke verjaardag zo he |
|
||||
|
||||
foto's van vandaag
|