|
|||
|
|||
Woonplaats in advertentie
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88777
Ik zag toevallig bij dit topic de reactie van Richard: 'woonplaats verplicht'. Waarom moet de woonplaats er bij, als iemand interesse heeft in de auto, kunnen ze toch gewoon per prive bericht afspreken waar de auto bezichtigd kan worden? Dit bedoel ik gezien je bij marktplaats ook je woonplaats kan uitzetten. Bij onderdelen of velgen zal het misschien niet heel veel uit maken, omdat dat in principe toch binnen ligt. Maar niet iedereen heeft de luxe van een garage zodat de te verkopen auto toch buiten staat. En zo weer een stuk makkelijker op te sporen is voor criminelen die ook hier op VF kijken wat er 'te halen' valt. |
|
||||
|
||||
Dan weet je van tevoren al of het in jou regio ligt. Ik ga nl. niet in Limburg voor een auto kijken...
|
||||
|
||||
Forum regeles, zijn er al vanaf het begin. Hier heb je een prachtig medium waarin je gratis je spullen kan aanbieden, maar er zijn wel regels.
geen woonplaats--> advertentie verwijderd Quote:
|
||||
|
||||
Dat klopt inderdaad, leuk als er spul te koop is maar als het niet opgestuurd kan worden en je moet er 3 uur voor rijden wordt het al minder interesant.
trouwens een crimineel kan jou ook een pb sturen met vraag waar hij/het staat en zo zijn er legio voorbeelden te noemen hoe iemand aan jou adres/woonplaats kan komen. Je kunt bv ook als woonplaats invullen omgeving Den helder (bv in jou geval ) |
|
|||
|
|||
@ sixpack: Uiteraard kunnen ze er op verschillende manieren achter komen, maar ik zou het ze wel moeilijk maken. Nu is het makkelijk. Geen account aanmaken, auto's bekijken, woonplaatsen bekijken en je hoeft ze alleen te zoeken daar.
Als de woonplaats niet verplicht is, weerhoudt dat de criminelen er misschien wel van om een account aan te maken en dan iemand een prive bericht te sturen. Je maakt het ze op die manier toch wel moeilijker. |