![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
mij zelf ook maar even aangemeld hier. rijd zelf een versjonde seat ibiza ![]() ![]() morgen word ik eigenaar van een uit 1982 komende steilheck in de kleur beige ![]() hier zit een 1.3 nz motor bij . er moet nog wel het 1 en ander aan gebeuren maar dat gaat helemaal goed komen denk hier aan het accuwak ![]() verder zal de motor ook een ander stokje krijgen en de kop de nodige behandelingen. en een spaghetti er op. de bedoeling is om hem zo origineel te laten en enkel te verlagen met schroefset en een setje dikke wielen onder te leggen en eventueel een supersprint uitlaat (pijpje omhoog). dit alles laat nog wel even op zich wachten omdat de garage eerst verbouwd moet worden dus hij gaat eerst in de opslag ![]() als het project van start gaat zal ik een soort logboek bijhouden van wat er allemaal gedaan is ![]() maar dat duurt nog wel even maandje of 5 ![]() Greetz Erik-Martijn Last edited by EMP : 02-08-2011 at 12:45. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
|||
|
|||
![]() welkom laat de foto's van de polo maar komen!
nette seat trouwens!
|
|||
|
|||
![]() hij is gister met me mee gegaan
![]() foto's ![]() ![]() |