|
||||
|
||||
Iemand bekend met deze wagen?
Omdat ik op zoek ben naar een MK2 VR6 zag ik deze adv op MP staan:
http://link.marktplaats.nl/425448709 Is er iemand bekend met deze wagen of dit bedrijf? Ik hoop wat van jullie te horen Grt, Per
|
|||
|
|||
Ziet er wel aardig uit iig.
|
|
||||
|
||||
Auto ziet er wel netjes uit, maar de naam van het bedrijf doet toch iets anders vermoeden!
|
|||
|
|||
is geen schadebak! Nette auto. Ding staat hier bij ons in het dorp. Zeker de moeite waard om te gaan kijken!
|
||||
|
||||
Alleen lijkt t nou maar zo of werkt het scherm van de cockpit maar voor de helft?
|
|||
|
|||
kan een kapot lampje zijn, maar natuurlijk ook de dure optie een nieuwe digifiz....
|
|
||||
|
||||
wel een apart model sharan
Hij staat iig ook al vr6 op kenteken dus daar hoef je jezelf ook al niet druk om te maken. Dan is het zowiezo de moeite waard om te gaan kijken
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 12-04-2011 at 18:59. |
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad niet gek uit. Cockpit zou ook een massaprobleem kunnen zijn !!