|
|||
|
|||
Radio cd/mp3 pioneer, subwoofer versterker (kabelset)
Mijn golf 3 staat te koop en er is meer animo voor de auto zonder audio dus deze wil ik bij deze los te koop zetten.
De radio. Een Pioneer DEH-p5500 mp Het is fold-down radio cd speler met mp3 en wma ondersteuning. Ik heb hier de orginele doos met boekjes en papieren en ook de bon nog liggen. afneembaar frontje incl doosje. Iso aansluiting. Radio specificaties - directe subwoofer aansturing - RDS - versterker aansluitingen. - IP bus aansluiting (voor aux-in, wisselaar aansluiting(aparte kabel nodig)) - afstandsbediening voorbereid - Mute telefoon functie - kleuren instelbaar - dimmend display *parrot ck3100 voor een mooi bod ook overneembaar. Versterker is een 4 kanaler van het merk Axton. (ook gekocht via het forum) Volgens vorige eigenaar bij aankoop nog geen half jaar ivm vervangen onder garantie wordt nu gebruikt om voorspeakers golf 3 en sub aan te sturen Axton A485 ook nog nieuw te koop http://www.acr-helmond.nl/shop/37_4...x_55_w/rms.html De subwoofer is een Axton 12" waar 250Watt achter op staat speelt netjes icm met de versterker (in de kist lugt nu de versterker deze krijg je erg kostenloos bij Hierbij heb ik een kabelset 1x 20mm2 pluskabel (5m) 1x 20mm2 minkabel (1m) 1x 5m RCA 1x 5m RCA + remote speakerkabels van voor naar achter (sub naar radio) op lengte voor golf 3 + iets extra. ------------------- VDO navigatie systeem VDO dayton mm5500 navigatiesysteem met 2010 cd's Het is een verouderd systeem met up te date kaarten. Ik vind het ideaal omdat het scherm netjes in de auto kan blijven zitten maar eventueel ook eenvoudig te verwijderen is. (minder diefstal gevoel dan een TomTom) Bij starten direct een fix doordat die naast een(warm)GPS signaal ook staat aangesloten op het snelheidssignaal en het achteruitrijsignaal van de auto. Instellen en rijden en niet wachten tot een GPS fix, dus ook werkbaar vanaf bv een parkeergarage mooi groot beeld met duidelijk instructies Adressenboek om adressen in op te slaan en te raadplegen. zoeken naar POI in de buurt (vind ik zelf iets tegen vallen) - navigatiecomputer - kabelsset - 2 Schermen zwart en grijs - 1 schermhouder inruil kleine actieve sub voor onder stoel bv wel mogelijk. Vraagprijs Radio 100 euro Versterker 80 euro subwoofer 40 euro kabelsset 40 euro Navigatie 80 euro versterker, sub + kabelset voor 140 euro. Bieden staat vrij Voor diegene die interesse hebben in meerdere onderdelen heb ik eventueel ook nog een ck3100 parrot BT carkit te koop (deze gaat niet los weg)
Is over gegaan naar een focus tddi en spaart hard voor de volgende VAG Last edited by divided : 20-11-2010 at 12:09. |
|
|||
|
|||
radiofront helaas gevallen en gebroken.
alles is te koop / te ruil voor een goede radio met iPhone ondersteuning
|
|||
|
|||
nog steeds te koop