|
||||
|
||||
Ombouw naar diesel, gloeilampje?
Heb mijn golf omgebouwd naar diesel, graag zou ik het gloeilampje werkend willen krijgen!
Op welke pin van de stekker (tellerbak) gaat het draadje naar toe, en vanaf welke pin ( zekeringskast) komt het draadje vandaan? Er zit een tellerbak van een diesel in. Last edited by Samurai : 03-04-2011 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Iemand die hier iets over kan vertellen?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Als je er een diesel boom in hebt en een diesel teller zou het lampje moeten branden. Gloeit hij wel voor? (Spanning meten op de gloeibougies)
|
|||
|
|||
dit zal je wat verder helpen
pinout relais |
|
||||
|
||||
Als je ook weet op welk punt L uit de achterkant van de zekeringkast komt is de puzzel kompleet.
Ben zelf ook wel nieuwsgierig btw.
|
||||
|
||||
De gegevens staan achterop de zekeringkast. Tenminste bij de Audi zekeringkasten en ook die van de 32B van Arne.
Volgens mijn data aansluiting B5 (stekker B pin positie 5)
|
|||
|
|||
wrs groen-wit draadje
dus ff multimeter op piepstandje zetten,een pen steken waar L ingaat andere pen alle groen-witte draden afgaan als je piepje krijgt heb je de goede |
|
||||
|
||||
Goed bezig mannen. alvast bedankt!
Gr Jan.
|
||||
|
||||
Hij moet dacht ik van B5 (rode stekker) naar pin nummer 10 op de stekker van de tellerkast!
Ga er van het weekeind mee bezig! Iedereen bedankt voor de moeite, en zal hier wel even updaten als het gelukt is! Last edited by Samurai : 05-04-2011 at 22:25. |
|
||||
|
||||
@bert, ik heb er een diesel boom inliggen idd, maar hellaas is erin genkipt!
|
|
||||
|
||||
B5 is het niet, die pinruimte is leeg op de zekeringskast!
Het moet dan B4 of B6 zijn. |
|
||||
|
||||
Hmmm die boom komt van mij, maar kan me niet heugen dat ik een slechte boom heb bewaard. Als ze niet goed zijn maak ik het weer klaar of gaat het de kliko in.
Als je het relais uit de zekeringkast trekt moet je op het pinnetje waar L bij staat het lampje aansluiten.
|
||||
|
||||
die ik van jou heb gekocht is van de motor, het interieur heeft weer een aparte kabelboom!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is een compleet andere boom (jonger) we hebben het hier over een mk1 boom.
|
|||
|
|||
is deze het zelfde als een vroege golf 2?
dan is deze van toepassing http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html |
|
||||
|
||||
Ik heb het lampje daarnet werkend gekregen!
Ik had nog een oude kabelboom liggen, daarvan heb ik een pin en draadje vanaf gehaald. Hij gaat dus van B6 (rode stekker) naar oin nummr 10 van de dashboard stekker! Mocht iemand hulp hiermee willen >>>>> pm mij maar. |