|
||||
|
||||
Spoed:Raammechanisme reparatieset caddy,polo,cordoba,ibiza
Spoed:Raammechanisme reparatieset caddy,polo,cordoba,ibiza
Bij deze is vandaag mijn elektrisch raammechanisme van de caddy overleden, tijdens het omlaag gaan van het raam. Na demontage van het deurpaneel en het raammechanisme bleek dat het plastic gedeelte was afgebroken. Deze zit vast aan de schuif geleider waar de stalen kabel aan is bevestigd. Voor de rest is er niks kapot aan het complete raammechanisme, behalve 1 plastic bevestiging. Het gaat om een elektrisch bedienbaar raam aan de bestuurderskant. Nu ben ik al aan het google geweest en kwam ik ook reparatie/revisie setjes tegen waarbij deze plastic gedeeltes vervangbaar waren. Tegenwoordig zijn ze allemaal van metaal zodat ze niet meer stuk kunnen, maar vind het zonde omdat er verder niks stuk is gelijk een compleet nieuw mechanisme te vervangen. Ik heb de setjes al wel op ebay gevonden, maar was benieuwd of ze eventueel ook in Nederland leverbaar zijn, of gewoon bij de dealer? Bij deze de foto's: Last edited by henkwassenaar : 29-03-2011 at 22:08. |
|
||||
|
||||
Hofman Grootegast misschien even proberen Henk.
Wij hebben ze helaas niet
|
||||
|
||||
Thanx...... jij bent snel met reactie.....
Quote:
|
|
||||
|
||||
Er stond toch spoed bij
Nu hopen dat hij ze heeft, maar hij was ook 1 van de 1e die ze voor de golf 4 had. (misschien wel gelijk)
|
||||
|
||||
schaap/bron joure
heb daar ook een mechanismedeel vandaan onze polo had t zelfde probleem ook 1 die afgebroken was. schijnt kwaal te zijn bij polo,caddy,seat