|
|||
|
|||
20vt ibiza offeren
hi,
Graag zou ik wat tips krijgen ivm een mkI waar ik mijn ibiza aan wil offeren. Het speelt al langer in mijn hoofd om deze te offeren voor een mk I ombouw. Maar zit dus met ene hoop vragen. Zo lees ik op HTT dat je minimaal een ex 1.6l model moet gebruiken.?. Al lees ik soms dat er Ex 1.1 tjes een dikke vr6 of 1.8t onder kap hebben gekregen. Hoe moet dit goed? Las onder cleaned.be dat workz ook de remmen vooraan heeft overgenomen. Kan dit ook achteraan. heb gelezen dat je door aanpassing koppelingspedaal ook de org ibiza bak kan gebruiken, ervaringen? Zij er personen in omgeving Bergen op zoom met ervaring ivm ombouw of 1tje hebben? GrtZ
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man Last edited by SchokR : 06-04-2011 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Als je hier de search gebruikt, kun je al wel heel wat vinden.
Er lopen hier heel veel projecten waar je een berg informatie kunt vinden. |
|
|||
|
|||
ik had je al een pbtje gestuurd voordat ik dit las, je ibiza offeren had ik persoonlijk nooit gedaan, deze kun je dan beter gewoon verkopen, en een geschikte donor weer kopen, ik heb nog wel een audi a3 staan getunde 1.8t ligt daar in, een vieze auto om te zien maar motor loopt gewoon perfect!
|
|
||||
|
||||
Staat ook een Golf 4 GTI op het forum, met wat schade.
Drie ruggen is die van jouw, wat je met de rest van de auto doet moet je zelf weten