|
|||
|
|||
Rijkswacht-GTI (Mk2)
Hey, ik zoek eigenlijk zo veel mogelijk informatie over de mk2 Rijkswacht-GTI's die indertijd dienst hebben gedaan. Niet alleen info over de wagens zelf, maar ook waar die allemaal in godsnaam naartoe gegaan zijn? En of er nog overlevers zijn die ergens staan te rotten...
Alle info is welkom! Of mensen die ex-rijskwachters kennen die meer weten.. Thx |
|
||||
|
||||
ik weet niet van waar je bent maar afgelope zondag stond een perfecte golf 2 gti van de rijkswacht op de aircooled meeting in ninove heb wel even 2 fotos die ik zal posten maar meer info heb ik er ook niet over dan dat hij van een belgische eigenaar is. hij is in perfecte staat teruggebracht zelfs alle details aan het intrieur zijn aanwezig!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, klopt inderdaad! kben van Aalst en kheb em daar ook gezien.. maar de eigenaar vond ik niet.. tis iets dat al enkele jaren in mijn hoofd spookt en telkens als ik dan zo ergens een flard v informatie tegenkom begint het weer te kriebelen! post die pics maar. Thx! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuke auto, was er ook nog een bijpassende bende van nijvel GTI?
|
|||
|
|||
haha geinig als je er zo een orgineel hebt Rijkswacht is de belgische politie neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
Ik ken de eigenaar van bovenstaande Golf.
Zal eens vragen of ik je zijn nummer mag doorgeven. Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
vroeger had je politie (lokaal) en rijkswacht (federaal) wat nu veranderd is in samengesmolte politie (federaal en lokaal) |
|
||||
|
||||
Quote:
heeft hij deze zo gekocht? of zelf zo gerestaureerd? en mag je daar zomaar mee rijden wanneer en naar waar je wil? |