|
||||
|
||||
72'er Kever chassis met carroserie, compleet kenteken
Ik heb over/te koop;
Een 1300 Kever chassis met carrosserie. Compleet kenteken erbij. Autotje staat nu nog compleet, maar de volgende onderdelen gaan er in ieder geval nog onderuit; - motor - versnellingsbak - interieur - vooras Dient een body-off restauratie. Kokerbalken, neus, bumpersteunen, accuplek, kriksteunen in ieder geval rot. Kenteken is compleet, 3 delen met platen dus. Origineel nederlands. Vraagprijs; 150 euro. Op te halen in Vught.
|
||||
|
||||
Motor, bak en interieur is eruit. Vooras, deuren en wat klein spul gaat er nog vanaf. Iemand zin in een leuk origineel nederlands restauratie chassis/carrosserie?
|
|||
|
|||
upke
sorry te snel gepost
http://mdg-kustoms.blogspot.com/ Last edited by miklo de gekste : 31-03-2011 at 18:59. |
|
||||
|
||||
Misschien wat voor Rutger z'n vriendin, ik zal het hem es ff laten weten
|
|
||||
|
||||
valt er nog wat uit de koets te zagen Gijs? Je weet dat ik wel wat kever staal kan gebruiken.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Wat zoek je nog Paul? Ik ga deze week de laatste dingen eraf halen, daarna gaat ie naar het oud ijzer. Het achterste deel van het dak ga ik er nog uit zagen, verder niet veel denk ik
Als iemand 'm dus nog "compleet" (lees; carrosserie en chassis met origineel NL kenteken) wil kopen moet ie snel zijn