|
||||
|
||||
Kapotte wang voorstoel
Hey,
Van mijn voorstoel is de wang versleten, het metalen binnenwerk steekt door de bekleding heen, erg zonde Hoe kan ik dit weer netjes krijgen? Ik heb wel eens gehoord dat je de schuim binnenkant kan vervangen, is dat zo? En Ik ben ook wel benieuwd naar de kosten hier van, ik wil de stoelen wel een keer vervangen voor een ander type stoel maar dat is het komende jaar nog niet echt aan de orde. Iemand ervaring? of tips? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik had exact hetzelfde bij mijn golfje.. ik heb 1 wang laten herstellen bij de autobekleder,nieuw schuim erin, zit weer lekker stevig, met dezelfde vw stof bekleed en de wang is nu weer perfect, mooier dan de rest , omdat de stof nu weer nieuw is, maar dat voorkom je niet. (of je moet hem helemaal nieuw bekleden, voor er bijdehandte reacties komen ) kostte mij €70,- |
|
||||
|
||||
Owok, dat valt nog wel mee eigenlijk..
Is het ook zelf te doen? Dat ik misschien het stuk schuim uit een bijrijders stoel haal op de sloop? Of verknoei ik dan mijn tijd |
|
|||
|
|||
Schuim is ook gewoon bij de dealer te krijgen. Prijs hangt af van het type stoel/auto.
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet niet hoe handig je bent met naald en draad. ik weet wel dat als ik het voor dat geld netjes heb, ik niet zelf wil gaan knoeien met de kans dat je later alsnog 70,- uit moet geven als het mislukt of niet mooi wordt. |
|
||||
|
||||
ik vroeg mij dit ook al af... hoe kun je aan die stof komen? Kun je die ergens nieuw halen, of moet je echt alle sloperijen aflopen opzoek naar zo'n zelfde stofje?
tanx alvast! |
|
||||
|
||||
dealer levert de stof geloof ik per meter ofzo
|
|
||||
|
||||
mm.. dat zal wel erg duur zijn een metertje stof bij de dealer.. kan wel gaan informeren, maar denk dat ik dan al bijna 70 euro kwijt ben voor alleen de stof.. dus ga toch maar wat slopers af lopen denk.. bedankt in ieder geval
|