|
||||
|
||||
Low Golf Mk2 Pricedrop !!!
Tja aangezien ik op zoek ben naar een nieuwe bedrijfsauto mag de golf eventueel de deur uit.
Gaat om een Golf Mk2 1.6 5 bak uit 1991 heeft nog APK tot 01-2012 heeft +/- 195000 km gelopen inclusief dakrek en surfplank als dat gewenst is. rondom wat gebruikerssporen in de vorm van kleine krasjes en deukjes en bij het achterscherm een klein roestplekje wat momenteel in de zinkspray is gezet. Verder keiharde golf. Corrado stoelen met verwarming (niet aangesloten en bestuurderkant instapschade) Dakraam ZGAN originele riviera wielen met 165-45-15 banden nog geen 500 km gerold. ( uiteraard inclusief adapters) start, loopt en rijd prima schroefset OMP skidplate Mp3 radio met speaker blijft gewoon zitten ( die 5 euro boeien ook niet ) Uhm kan verder even niets extra's verzinnen. Zoals al gemeld gaat de golf de verkoop in omdast ik de lelijke Citroen wil vervangen voor een echte bedrijfsauto en met inruil alleen niet ver kom. Daarom inruil grijs kenteken Chevy Van van 1996 of eerder mogelijk, maar een belastingvrije VW is ook bespreekbaar. Mocht je toevallig ook nog iemand weten die een donkerblauwe Berlingo zoekt laat me dat even weten, is live te zien geweest op VolksDub Vaste prijs is 1200 euro inclusief alles. Ps ligt nu nog iets lager als op de foto's. Last edited by Mac-Mikus : 18-07-2011 at 09:50. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
verkoop je de wielen ook los? daar heb ik wel interesse in en kan eventueel een ander setje velgen inruilen
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
||||
|
||||
Pb
|
|
||||
|
||||
UP
PRICEDROP naar 1200 euro. Kom op mensen dit is een super golf om mee te starten, rijd prima goedkoop in wegenbelasting en verzekering. |
|
||||
|
||||
Laatste Kans Morgen Gaat Hij Uit Elkaar !
|
|
||||
|
||||
waar is ie te bekijken?
|
|
||||
|
||||
Nrd. Limburg in Velden vlakbij Venlo.
|
|
||||
|
||||
Verkoop je het dakrek ook los? Graag reactie via PB!
|
|
||||
|
||||
Slotje AUB.
|