|
|||
|
|||
dikke 16V onderlip,voor dunne bumpers
gevonden!
Last edited by HannoverEdition : 24-12-2011 at 21:18. |
|
|||
|
|||
heb een PM gehad van ''frans toet'' hier op het forum.dat hij 1 had liggen.
maar helaas nog geen reactie..... weer ff in het zicht dan maar.... |
|
|||
|
|||
niemand iets liggen......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze ken ik idd....
maar ben eigenlijk op zoek naar origineel die hebben over het algemeen een iets betere pasvorm |
|
|||
|
|||
maar weer eens in het zicht
|
|
||||
|
||||
Ik wou ook graag een originele, maar deze zijn moeilijk te vinden.
Ik heb toen "voor nood" een imitatie lip gekocht bij Winparts in Winneweer voor een paar euro en deze zit er nog steeds onder. Pasvorm vind ik best goed en hij is achteraf ook best soepel. Toen ik hem net had gemonteerd was ik bang dat hij vrij snel zou scheuren, maar inmiddels heel veel drempels, brokken klei en opritjes verder en hij zit er nog steeds onder....alleen wat slijtageplekken aan de onderkant
|
|||
|
|||
Thanks voor de tip en info René
tjs ik kreeg al zo'n vermoeden van........guido vraagt weer eens wat.........zal wel nergens meer te krijgen zijn........ we wachten nog ff af,ik hoop dat er ergens nog een ouwe (niet verlaagde) 16v ergens gesloopt word,en in onderdelen weg gaat |
|
|||
|
|||
Volgens mij zit er 1 op een sloop auto hier bij de buren , zal als ik vandaag even tijd heb even kijken of dat daadwerkelijk een nette is .
|
|
|||
|
|||
Quote:
zou mooi zijn als daar nog een nette onder zou zitten. Thanks alvast Ron.ik hoor het uiteraard graag ff van je |
|
|||
|
|||
Heb vandaag nog geen tijd gehad voor je om te kijken , ik doe mijn best om het morgen even te doen .
|
|
|||
|
|||
Quote:
Best Ron, Komt goed,ik hoor het wel van je |
|
|||
|
|||
Nog ff weer in the picture voor Pieter