|
||||
|
||||
Chippen G60
Hey daar,
Even een vraagje; ik heb mijn G60 blokkie voorzien van een Stage 1 setje van de G-lader shop. Dit is een 68mm poelie, andere chip en kortere multieriem. Volgens de leverancier is in de software alleen het tijdstip en hoeveelheid van inspuiten veranderd, en zou de motor (onsteking) opnieuw moeten worden afgesteld. Aangezien zij mij niet kunnen vertellen hoe de onsteking moet komen te staan vraag ik het maar even hier. Wie heeft er ervaring met dit setje, en hoe moet ik de onsteking afstellen (onsteking bijregelen doet de ECU toch zelf?) Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
6 graden voor. Oja ik heb geen ervaring met peppie en kokkie chips.
|
|||
|
|||
Er zijn ook chips die je op 8 graden voor moet zetten in combinatie met 3,5 bar benzinedrukregelaar, de rs chip bv.
|
||||
|
||||
Quote:
6 graden, bedankt. Oja, wat doet een Jip en Janneke chip, dat een Peppie en Kokkie chip niet doet?
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Je motor heel houden!
|
||||
|
||||
Quote:
Mmmm...even nadenken, tja dat wil ik ook wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Suggesties voor Jip en Janneke chips? Evt met een stokje erbij?
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een G60 is er maar 1 adres in NL. Jeroen Dik. Ben je klaar. Weet je gewoon dat jouw chip beproefd is. En chip op maat is niet eens veel duurder.