|
|||
|
|||
Wie red deze Golf 1 en VW K70
Elke dag zie ik dit golfje en K70 staan. Misschien wil iemand ze redden van de groene dood
Dit is in Hommerts, ca 2km vanaf Sneek. En dan bij de rotonde richting Heeg. De man woont aan de rotonde, Kan haast niet missen. Last edited by Domi : 01-04-2011 at 18:42. |
|
|||
|
|||
Waar is dit ergens?
Misschien makkelijk als iemand even met de mensen wilt praten over een overeenkomst?
|
|||
|
|||
aangepast.
|
|
||||
|
||||
En ook nog een oude DAF/Volvo, hier in het dorp zit een knakker die alleen maar van dat soort DAF/Volvo's heeft staan!
Maar het zou zonde zijn als de Golf naar de sloop gaat, hopelijk kan iemand hem voor een halve fles Fanta en een krat bier op kopen!
|
|||
|
|||
Ik dacht gewoon even ramen lappen en rijden maar .............
|
|
|||
|
|||
idd zag hem vorige zomer ook staan toen ik vanaf de schoonouders van uit balk naar sneek reed,,,,,
|
|||
|
|||
Quote:
Waarvoor? je hebt toch ruitensproeier |
|
||||
|
||||
mooi laten staan toch? Golf staat onder een afdakje en een K70 heeft toch niemand interesse in....
|
|
|||
|
|||
Poeh! Ik zou wel weer een K70 terug willen!!! Jammer genoeg heb ik m'n Golf 1 verkocht omdat ik een huis ga kopen... helaas wordt dat dus niks met een K70.
|
|
||||
|
||||
hebbe wil ik un k70 ook wel
alleen ben ik bang dat er aan bijde HEEL VEEL werk zit om het weer netjes te krijgen.
|
||||
|
||||
Wel een mooi Golf I met groen getinte ramen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Netjes??? Nee man, dikke wielen eronder en naar beneden gooien en rijden maar Zoals je ziet is het golfje ook al een beetje de grond in gezakt. Ik zal binnenkort wel eens bij de beste man langs gaan. Even horen wat ie heeft te vertellen. In de garage bij hem staat trouwens nog een Caddy 1. |