![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey
Ik ben dus een tijdje weggeweest, maar ik ben terug, en met een nieuw projectje!! Heb me een 2tal jaartjes geleden een Golf 1 Cabrio gekocht van '92. Jammer genoeg kreeg ik niet veel later een ongeluk en moest hij een tijdje de garage in. Nu de zomer er aankomt wil ik er graag weer mee buitenkomen. Er is alleen nog wel wat werk aan de winkel. Nog te verwezenlijken: - Nieuwe kap -> Ik ben een aantal prijzen gaan vragen voor een nieuwe kap in Vinyl. Wit en dit keer zonder achterruit. De prijzen kwamen tussen de 600 en de 900€. Zijn deze prijzen normaal voor het plaatsen van een nieuwe kap? - Velgen -> Ben op zoek naar 13" of 14" verbreed staal (alle voorstellen zijn welkom), het liefst 8 of 9 breed. - Verlaging -> Een verlagingskit enkel in hoogte verstelbaar (alle voorstellen zijn eveneens welkom!) - Een zeeeeeer grondige poetsbeurt :-p (alle voorstellen zijn welkom, hihi ... :-) !!) Auto'ke is nog wel onder constructie... Sorry voor de grootte van de foto's. Ik ben nog echt een groentje wat betreft foto's uploaden e.d. ![]() Greetz Girlie Auto'ke in 2009: ![]() Auto'ke nu: ![]() ![]() ![]() Projectje in 2008: ![]() ![]() ![]() En dit ben ik: ![]() ![]() Last edited by Girlie : 21-02-2011 at 23:47. |
|
|||
|
|||
![]() Aanmelden bij Facebook.
Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken. E-mailadres:. Wachtwoord:. Laat mij aangemeld blijven of Registreer je voor Facebook. Je wachtwoord vergeten? |
|
||||
|
||||
![]() deze inhoud is momenteel niet zichtbaar....
je kunt je foto's beter uploaden op het forum,of in een ander publiek album. iig welkom.
|
|||
|
|||
![]() Ik wil wel graag, maar ik weet niet hoe dat moet... Als ik die wil uploaden via het forum, krijg ik enkel zo'n klein kadertje... Dus geen foto...
Wat wil dit zeggen? |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 Karmann ??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarschijnlijk zijn ze te groot... Even verkleinen en opnieuw proberen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cabrio.
|
||||
|
||||
![]() All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() btw het is They gave credit to
|
||||
|
||||
![]() 19% btw, in verleden tijd wel
|
|||
|
|||
![]() sneak preview
![]() stond al in gallery de tekst onderin even knippen en plakken ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is wel netjes!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Het begint terug op een golf 1 te lijken, als je zie vanwaar hij komt...
|
|
|||
|
|||
![]() hier onze drew is back on track.
hoe is het met je lang geleden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja want Karmann is verleden tijd, daarom ook verleden tijd verwijzing
|
|||
|
|||
![]() Drew ,stond zij niet eens in diverse vw boekjes ,leuke cabby,en mooie meid
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier. Ziet er allemaal goed uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou wat typen maar laat maar. Maar goed, gummen maar, en ontopic
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nu ben ik nieuwschierig.... ![]() Hebben we hier nou te maken met een vrouwelijke VW Liefhebster..... ![]() ![]() |