|
|||
|
|||
G60 MOTOR TE KOOP GEREVISEERD! 1450euro!!!!
Goedendag,
Ik heb een hele nette g60 motor te koop. De motor komt uit een corrado en is 25.000km geleden volledig uit elkaar geweest en is alles gerevisseerd en/of vernieuwd. Er zit onderandere een gereviseerde lader achter en een gereviseerde bak. De motor is compleet met computer en kabelboom. Eventueel ook nog compleet met spaghetti en uitlaat systeem. Motor zit nog in de auto en is bij serieuze interesse lopend te zien en te horen. Over 2 weken haal ik hem uit de auto. Vraagprijs complete motor €1600,- nu voor 1450euro!!!!! bij genoeg amimo mag de motor in losse delen weg. Het liefst compleet want het is een nette motor! Last edited by jus-G60 : 06-03-2011 at 20:02. |
|
||||
|
||||
Uiterste prijs via Pb?
En waar op te halen?
|
||||
|
||||
Heb je ook foto's / rekeningen van de revisie van het onderblok?
Aangezien op bovenstaande foto de kop gemonteerd is en het onderblok gespoten maar de deksels van de krukaskeeringen nog onder de drek zitten. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
heb wel interesse stuur me even pb waar die te horen en te zien is
thnx |
|
|||
|
|||
omhoog!
|
|
|||
|
|||
Hij is er nog steeds! Nu nog lopend te horen! over een week gaat de motor eruit!
Compleet: Motor(gereviceerd) G-Lader(gereviceerd) bak(gereviceerd) kabelboom en computer NU ALLES COMPLEET VOOR 1450EURO!!! |