|
||||
|
||||
Gezocht!! Electrische schema's
Ik heb een jetta 2 staan met een 16v blokje erin.
Maar er klopt iets niet aan de kabelboom. Nu is er iemand geweest die heeft voor mij gekeken ernaar maar kan niet heel veel vinden en is nu opzoek naar het electrische schema van het houde blok wat er in zat en van het blok wat er nu in zit. Dus ben ik opzoek naar de volgende electrische schema's; 1.3 motor met motorcode NZ 1.8 GTI 16v motor met motorcode PL. Kan iemand mij hier aan helpen, ben al aardig aan het zoeken geweest maar kan niet echt veel vinden. Mvg Richard
|
|||
|
|||
Hoi Richard, die van de NZ kan ik evt. wel even inscannen uit de Jetzt helfe ich mir selbst. Maar je kan ook nog even kijken op een site die ik heb gemaakt (http://www.volkswagennz.nl) en even klikken op Elektrisch systeem. Hier heb ik alle schema's van mijn NZ staan, hoe de kabelbomen aangesloten zitten en ook hoe ze in de praktijk er in liggen.
Gr Johan. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze op mijn PC staan. Kan ik jouw via de mail wel even naar je toe sturen.
|
|
||||
|
||||
hummer je heb pb
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt Mail. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het versturen. Als je niets hebt ontvangen moet je maar ff een PB sturen Last edited by hummer : 06-03-2011 at 14:04. |
|
||||
|
||||
Haha je heb mail