![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik verkoop mijn 16" 3 delige Compotive TS Lines. Type TS600. Het gaat over 5 velgen.
2 x 8j steek 4 x 100 (voorzijde) 2 x 9j steek 4 x 100 (achterzijde) 1 x 10j steek 4 x 100 (reservevelg) De velgen zijn splinternieuw waar vier splinternieuwe banden op zijn gelegd. Werkelijk nul km mee gereden. Bij de velgen is een TUV certificaat afgegeven die je uiteraard mee krijgt bij de koop van de velgen. De banden zijn splinternieuwe Toyo Proxys met de volgende banden maten: 2 x 195/45/16 2 x 205/40/16 De ET waardes zijn: 8x16 ET 27 and 9x16 ET 21 ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.flickr.com/photos/sdobbi...57625043068331/ Vraagprijs: € 1.600,- Reacties via de pb! (mooie serieuze biedingen/inruil is bespreekbaar) |
|
|||
|
|||
![]() sorry voor de offtopic,
maar denk is misschien handig om dit even te vermelden ![]() heb jij met dezelfde bandencombi onder jou Golf Rallye gereden: De banden zijn splinternieuwe Toyo Proxys met de volgende banden maten: 2 x 195/45/16 2 x 205/40/16 lijkt mij nl niet kunnen met syncro aandrijving ivm hoogte verschil van de banden,wielomtrek,draaisnelheid voor-achterwielen/visco etc.... ![]() (gratis) Up dan maar weer voor deze mooie set velgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx man !! hoorden het van pieter ook al maar heb er niet mee gereden slechts voor fotos er ondergezet . maar inmiddels naar pieter gegaan dus slotje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() dussss Pieter weer een nieuw setje......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welke pieter
![]() ![]() gr pieter ![]()