|
||||
|
||||
Ruuds '93 Passat 35i
Ik heb een tijdje geleden een Passat VR6 opgehaald. Ik dacht ik ben niet zo actief met posten op het forum, maar laat ik hem toch eens plaatsen. De Passat stond op marktplaats en ik verwachtte er niet zoveel van. We zijn er op goed geluk heen gereden, en de auto bleek toch in een hele goede staat . Het is een originele Nederlander, net over de 2 ton gelopen. Voor de rest is de auto nog vrijwel standaard, er worden wel wat dingen aan veranderd (uiteraard !) Fotootjes..
Plannen: -Motorkap over laten spuiten, is nogal dof -Deukje aan onderkant deur weghalen -Verlagen (waarschijnlijk schroefsetje) -Parabool velgen of Porsche cup ( of wat anders, misschien nog een idee?) -Donkere achterlichten Zo zullen er nog wel wat dingetjes aangepast worden, maar ik wil de auto niet teveel verbouwen. Ik hou jullie op de hoogte!
'01 Seat Cordoba Cupra 20vt daily '91 mk2 Fire&Ice VR6 project Last edited by Ruud_mk1 : 21-03-2010 at 15:28. |
|
||||
|
||||
Leuke auto, en alvast goede plannen om mee te beginnen.
Succes ermee.
|
||||
|
||||
mooie auto en goede kleur lekker fris
|
|
||||
|
||||
Bedankt ! Hopelijk heb ik snel mijn rijbewijs, dan kan ie de weg op.
|
||||
|
||||
Mooie basis ! heb zelf ook zo'n ding gehad ,rijden super !
Ook al leuke koplampen erin trouwens !
|
||||
|
||||
ziet er zo al goed uit,succes met de plannen
|
||||
|
||||
jeey, weer een!
fijne auto`s mooie basis om wat leuks van te maken... groet frank
|
||||
|
||||
Toevallig laatst nog door driesum gereden ,hoorde m al van ver aankomen
|
||||
|
||||
en hij staat te koop....
|
||||
|
||||
Jep en is al verkocht ivm een nieuwe auto !
|
|
||||
|
||||
Heb m gisteren nog in damwoude gespot !@de Lidl
|
||||
|
||||
Hij staat ook weer te koop bij die gast in Damwoude, denk dat ik hem maar weer ophaal.. leuk turbo projectje bvb
|