Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 04-03-2011, 18:09
storm storm is offline
VW Fanatic

Default CHD versnellingsbak in een MKI

Beste heren/dames,
wie heeft er hier ervaring met het monteren van een CHD versnellingsbak in een MKI, ik ga namelijk een GTD 1.9AAZ monteren in de MKI, daaraan komt de CHD bak, alleen de CHD bak heeft 100mm flenzen, ik gebruik de assen die normaal ook op een 16v MKII zitten, zal dit ook passen in een MKI?

Ik hoor graag van jullie, wil er morgen aan weken?

Gr en tot horens.
Reply With Quote
Old 04-03-2011, 18:36
Mtdi's Avatar
Mtdi Mtdi is offline
Volksforum draaideur donateur

De bak past wel,waarschijnlijk moet je er 3 tap enden ub draaien voor de baksteun.
De lange as van een mk2 is te lang,je moet 1 hebben van een golf cabriolet mk 1 of scirocco 100mm.

succes
Reply With Quote
Old 04-03-2011, 19:16
storm storm is offline
VW Fanatic

Default Versnellingsbak

Quote:
Originally Posted by Mtdi
De bak past wel,waarschijnlijk moet je er 3 tap enden ub draaien voor de baksteun.
De lange as van een mk2 is te lang,je moet 1 hebben van een golf cabriolet mk 1 of scirocco 100mm.

succes

Oke, bedankt voor de reactie.
Ik ben benieuwd met de baksteun, zal morgen idd achterkomen. Ga nu dan opzoek naar een lange as met 100mm flens van 2H of een sirrocco.

Gr
Reply With Quote
Old 05-03-2011, 20:35
storm storm is offline
VW Fanatic

Default MKI GTD Project

Quote:
Originally Posted by storm
Oke, bedankt voor de reactie.
Ik ben benieuwd met de baksteun, zal morgen idd achterkomen. Ga nu dan opzoek naar een lange as met 100mm flens van 2H of een sirrocco.

Gr

Dag heren,
nog even jullie op de hoogte brengen van mijn aanpassing aan het blok vandaag, ik heb dus een 1.9 GTD ingebouwd in mijn MKI. Ik heb hiervoor een CHD bak gebruikt. Voor hem of haar die hetzelfde wil doen in de toekomst, de korte as van een MK2 GTI of TDI (100mm) past gewoon, wat je wel moet doen is de lange as aanpassen.

Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:

Aangezien ik een T15 Garret turbo heb op mijn GTD moet ik nu een uitlaat zien te vinden (downpipe) die past, de downpipe van een tdi die past niet, deze komt tegen het stuurstang aan.

Iemand oplossing hiervoor, of iemand die mij kan helpen met het lassen van de downpipe?
Reply With Quote
Reply

Posting Rules