|
||||
|
||||
Monark
Hallo VW Liefhebbers,
Ik dacht ik moet mij toch maar een voorstellen, wel zo netjes na al een tijdje te hebben gezworven op het forum. Mijn naam is Pieter en ik ben 36 jaar en rij mijn hele leven al vw maar de laatste jaren doe ik ook wat projecten,gewoon omdat ik het leuk vind. Voor mijn dagelijks werk ben ik schilder en stukadoor en heb een opleiding gedaan voor autospuiter. Oja ik ben ook nog getrouwd en heb 5 kinderen ik heb momenteel 4 autos die ik allemaal klaar probeer te krijgen,waar dus ook een hoop tijd in gaat zitten. Ik ben met de 3e bezig en die is bijna klaar,dan wacht er nog de 74 er swallowtail wat mijn lievelings project gaat worden. dan hier even een paar fotokes van mijn huidige autos. gr pieter. deze is momenteel in restauratie en is bijna klaar en hier mijn favorietje
Fryske vw Ryder Last edited by monark : 02-03-2011 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Hé Pieter, ben benieuwd wat er van mn ex 74er terecht komt, heb je nog genoeg werk aan iig. Hoop er binnenkort n project topic van tegen te komen,
Gr Pim
|
||||
|
||||
ik heb al een topic aangemaakt voor de 74 er maar ik heb de wolfsburg edition eerst gedaan want die stond ook al jaren te wachten en er zat minder werk aan.
dan heb ik teveel autos die niet klaar zijn en dan blijft het oude troep he maar de 74 er swallow gaat in december helemaal uitelkaar en dan word die echt in 1 stuk door klaar gemaakt en hoop natuurlijk dat ik dan volgende zomer kan rijden. maar ik maak er geen haast project van
|
||||
|
||||
zo, niet verkeerd ..
die rallye vind ik helemaal gaaf! |
|
|||
|
|||
mooi dat jij je ff voor gesteld hebt hier op het forum Pieter
En mooi wagenpark kerel! binnenkort die andere 3 ook maar eens in het echt bewonderen gr; Guido |
|
|||
|
|||
waar is de bus ?
|
|
||||
|
||||
Ja, maar dat is directie vervoer he ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
op nivo |
|
||||
|
||||
welkom pieter .
mooi wagen park maar de edition gaat ook goed komen, want het nieuwe jasje staat hem goed. |
|
||||
|
||||
wow...indrukwekkend wagenpark zeg :O
|
||||
|
||||
dankje voor de reacties en ja oeps bus vergeten dus post ik vanavond wel even een paar pickas van
|
||||
|
||||
bussie even toegevoegd voor de liefhebbers
directie bus (daily van de vrouw) en de 5 kids natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
Der hep ik ek ol in zit'n kerel..... |
|
||||
|
||||
Quote:
als je 1 keer zon ding hebt dan raak je verslaafd en wil je niks anders meer
|
||||
|
||||
Quote:
nou hier dan speciaal voor jou de bus erbij gezet met toestemming van de directie
|
||||
|
||||
Mooi wagenpark Pieter! Zien we de Rallye weer op VolksDub dit jaar?
|
||||
|
||||
Quote:
zekers hans,mooiste meet van het jaar he we maken er weer een gezellig weekendje van gr pieter.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan rij ik wel achter je aan vanuit Friesland in mijn Rallye Pieter 2 Rallye's is toch gezelliger dan 1 helemaal vanuit Friesland en dan staat er wéér 1 bij op Volksdub! Last edited by HannoverEdition : 03-03-2011 at 23:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
daar hou ik je aan