|
|||
|
|||
Ignition
Hey,
Mijn echte naam is Amando, ik ben 18 jaar en ben vanmorgen geslaagd voor mijn rijexamen Ik heb zelf al sinds oktober 2009 mijn kevertje van 1962 De tijd dat ik nog geen rijbewijs had, en hij was af, heeft mijn pa me naar de meetings gereden, oa. Eurosunday, racewars, VAG meet kerkrade en nog kever-meetings Er zat geen laswerk aan mijn kever en zit nog goed in de lak, maar ik heb hem wel helemaal gestript vanbinnen en alles netjes gemaakt en weer terug opgebouwd, en verder nog alle puntjes op de I gezet, en heeeel veel poetsen en polijsten Mijn project topic zal ik wel eens online zetten als ik eens tijd heb Hier een fotootje hoe die er bij stond vorig seizoen: En dit jaar heb ik er een dakrekje op met een surfplank Ik ben voorlopig nog wel ff zoet met de plannen dat ik heb, namelijk: -Verlaging (voorkant op air, achterkant static, maar wel wat lager dan nu) -Verbreed staal achter (van 4J stock naar 7J ) -Velgen in zelfde kleur laten spuiten als body met whitewalls -Nieuw motorblok opbouwen (van 1300cc naar 1641cc/1776cc of zelfs 2 liter) Enz. Enz. Zo euhm, dat was het wel zo'n beetje See you at upcomming VAG events ! P.S. Als er vragen zijn, stel ze gerust ! P.S. 2: neem gerust een kijkje op mijn blog voor meer aircooled stuff ! http://petrolhigh.blogspot.com/ Last edited by Ignition : 09-03-2011 at 21:58. |
|
||||
|
||||
dikke kever hoor, superding!
|
|
||||
|
||||
Proficiat met het behalen van je rijbewijs
Afgelopen jaar op onze meeting een tijdje naar staan kijken, echt een hele nette kever Daar mag je zeker trots op zijn !
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je rijbewijs !!!
En zo'n kever is als eerste auto absoluut niet slecht...keurig ding hoor.
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!
Mooie Kever! MvG Nol
|
|||
|
|||
woei, super mooie kever!
en proficiat natuurlijk |
|
|||
|
|||
Ohja ik had hier nog een topic, lol
Thnx ! Wel een beetje zuur dat het cbr weer lastig doet en het nog wel ff duurt met mijn rijbewijs maar oke, ik ben iig geslaagd ... Ohja @ ronaroot, je krijgt hem wel vaker te zien, we gaan verhuizen naar kerkrade, bij jou om de hoek lol, wieltjes staan m goed trouwens ! |
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
daar hebbe we amando
welkom!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |