|
|||
|
|||
stabilisatorstang 20vt golf 1
Hallo,
heeft iemand van hier nog een stabilisatorstang liggen waar hij niks meer mee doet.ik ben namelijk op zoek naar een stabilisatorstang voor mijn golf 1 met 20vt motor. Ik heb er al een paar geprobeerd maar helaas passen ze allemaal niet. Of weet iemand waar ik deze kan kopen. Ik heb er twee bij Stroeve besteld maar allebij waren deze niet de goede,ben er daar een beetje klaar mee,ben onder tussen al 4 maanden verder gr sid Last edited by sidneyf : 26-02-2011 at 22:10. |
|
|||
|
|||
hey sid die ene op marktplaats niet gekocht?! voor de duidelijkheid het gaat om de onderste die tussen je draagarmen zit, hij moet er 1 hebben die orgineel op de gti of scirocco 16v geleverd is!
|
|
|||
|
|||
Eibach heeft ze vor aan de onderkant, h&r geloof ik ook maar wel limited en voor de hoofdprijs...zit vrij eenvoudig in elkaar, zelf lassen geen optie?
|
|||
|
|||
Nee voor de onderzijde heb il al.
hij moet gewoon voor aan de bovenzijde zijn. Die voor de onderzijde komt dinsdag binnen. |
|
||||
|
||||
Last edited by golfcabriolet : 27-02-2011 at 15:56. |
|
||||
|
||||
Last edited by golfcabriolet : 27-02-2011 at 16:57. |
|
|||
|
|||
oke sorry sid groetjes
|
|
|||
|
|||
Ja dat zal hem moeten zijn dan.
Ik heb alleen de zwarte kap er op. gr |
|
|||
|
|||
Ik denk dat op foto 1 wel moet lukken.
Welk merk is die? |
|
|||
|
|||
He Steef,Welke heb jij dan op jou golf
|
|
|||
|
|||
hey sid ik heb ook alleen de onderste, denk dat het neerkomt op gewoon weer zelf maken. anders moet de kap er af en dat vind ik maar niks!
|
|
|||
|
|||
Ja, dat vind ik ook.
|
|
||||
|
||||
Hoi ik heb ene van wiechers voor de golf 16v erop zitten,op mijn golf1 met 16v.
Deze zit gedeeltelijk onder het schutbord in. Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat deze ook bij jouw zou moeten passen. |
|
|||
|
|||
Heigo, is drie-delig en staat ver omhoog. Gaat goed in een golf 1 20vt, check de heigo site, heb hem zelf ook...
|
|||
|
|||
hier de beperkte ruimte die ik heb
|
|
|||
|
|||
erg moeilijk verhaal dus
|
|
|||
|
|||
niks gaan kopen sid, kom ff een keer langs bij ons, dan ga ik wat bedenken [zelf 1 maken] op maat. die dingen die je kunt kopen zijn bedoelt voor een golf1 mat een standaard motor er in wat bij jou niet meer gaat lukken zeg maar! ik zal vast buis mee nemen van mijn werk, dan komt alles goed!
|
|
|||
|
|||
Oke steef doen we.
Kom zeker met de golf bij jullie langs. Vandaag een mooie RVS uitlaat laten maken,dus die zit er nu op. Alleen de remmen en stabilisatorstang nog,maar die wil ik alle twee bij jou laten doen. Ik kom zo ie zo bij jou zo snel als mogelijk, als het weer een beetje goed weer is. |
|
|||
|
|||
helemaal prima! bel me maar als je deze kant op wil komen.
|