|
||||
|
||||
Verlagen
Ik zou graag mijn jetta een beetje willen verlagen...
Het betreft een Jetta MK2 uit 1990 Iemand hier suggesties hoe ik dit het beste kan doen?
Jetta fever Last edited by Lady_Jetta : 26-02-2011 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Een verlagingssetje kopen? Dempers+veren.
|
|
|||
|
|||
of een schroefset, die koop je tegenwoordig ook al voor een paar centen!
|
||||
|
||||
Paar stoeptegels in de kofferbak
|
||||
|
||||
Als je niet al te laag wil gaan, gewoon setje verlagingsveren halen, kosten maar 3 tientjes ofzo.
Wil je 't netjes koop je gewoon een schroefset, krijg je nooit spijt van!
|
||||
|
||||
Wat voor schroefset kan ik het beste nemen dan?
|
||||
|
||||
Heb misch nog wel een setje liggen, moet ik ff kijken morgen..
|
||||
|
||||
zijn die schroefsetjes ook in hardheid verstelbaar of rammelen je kiezen altijd uit je bek ?
|
|
||||
|
||||
Je hebt ze wel in hardheid verstelbaar, zijn meestal de wat duurdere setjes.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Schroefset van TA Technix kost iets van 180 euro. Niet in hardheid verstelbaar maar erg goed te doen Had het veel erger verw8 (eerste verlaagde auto).
|
||||
|
||||
heb nog steeds trauma's van een op gele koni's en 35 serie bandjes rondstuiterende Twingo waar mijn ega vroeger mee reed, dat was net een kart...niet te doen...
ben van plan om een golfje 2 o.i.d. te kopen die ook erg omlaag moet, vandaar de vraag.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel te lager, hoeveel te stugger lijkt me. En da's maar beter ook |
|
||||
|
||||
ik vind de ta setjes ook wel oke, maar als je echt comfort wil houden zit je vaak aan een duurdere set die in hardheid verstelbaar is.
prijs kwaliteit verhouding van de ta setjes is prima vind ik.
|
||||
|
||||
De jetta hoeft niet op de grond te liggen. Ik wil de drempels nog wel een beetje normaal over kunnen. Hoeft ook niet het duurste set te zijn als het maar een beetje kwaliteit heeft
|
||||
|
||||
Als zijnde een schroefset zou ik altijd een V-Maxx pakken, voor je normale daily auto.