|
||||
|
||||
Golf 1 Gril
Ik zoek een mooie gril voor mijn Golf 1, heb er nu 1 met een chrome bies en dubbele koplampen maar dat vind ik niet mooi. Nu zoek ik er 1 met enkele koplampen met een rode bies, zwart is 2de optie.
Iemand die er 1tje over heeft voor weinig ? Ik heb geen zin om veel geld in die wagen te steken namelijk.
|
||||
|
||||
Re: Golf 1 Gril
Quote:
wanneer je kiest voor enkele koplampen hoe zit dat met het grootlicht? Vervalt dit dan of verplaats dit naar de gewone koplamp? |
|
||||
|
||||
Quote:
hee Dennis ik heb er nog wel 1 over ruilen? enkele lampen met rode bies org pirelli (moet ik wel eerst overleggen met mijn meisje als je interesse hebt komt van haar gti af)
|
||||
|
||||
wanneer je kiest voor enkele koplampen hoe zit dat met het grootlicht? Vervalt dit dan of verplaats dit naar de gewone koplamp?[/quote]
die verstralers is enkelt een optie bij een golf, als je die eruit haalt maakt het nix uit je grootlicht zit in een duplolamp van je normale koplampen.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zit toch standaard in alle koplampen? (H1/H4/H7)?? |
|
||||
|
||||
Oke... maar de sterkte van de grootlicht bundel zal dus afnemen..
@VwLeusden: Heeft die jongen in Hoevenlaken (oude eigenaar van jou golf 1) ook niet dat soort spul? Ik moet daar nog steeds een keer een kijkje gaan nemen.. |
|
||||
|
||||
Pirelli... is goed !
JR, zal ie wel hebben maar dat bewaard ie meestal zelf.
|
||||
|
||||
De chroombiesjes kun je overzetten........zitten geklemd.
Dus zoek een zwarte grill, goedkoper . Heb nog een kistje vol liggen
|
||||
|
||||
Quote:
sorry dennis mijn meisje wilt ze niet met je ruilen ze heeft toch liever die rode op der wagen
|
||||
|
||||
Idd.... maar es ff om de tafel zitten 8 februari in Eibergen schikt wel he
|
||||
|
||||
Heb je al een foto gemaild gekregen van die vent ?????
|
|||
|
|||
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolkswagen/86729.htm?oudei=45
|
|
||||
|
||||
mot rode bies hebben
|