|
||||
|
||||
RallyeGolf, bouwjaar 1990, 100% originele staat
Te koop: VW RallyeGolf bouwjaar 1990. Tornadorood, ca 134.000km.
Origineel geleverd in Duitsland, sinds 1998 in Nederland, sinds 2001 in mijn bezit. In nette onverprutste en originele staat tot zelfs op de wielen, knipperlichten etc! Rot en schadevrij. Alles zoals het hoort, punt. Enige aanmerkingspunt: wat krik schade aan rechterdorpel. Auto rijdt al jaren slechts enkele of zelfs geen km's per jaar, staat dus al tijden geschorst zonder APK. Nieuwe APK echter geen probleem bij verkoop indien gewenst. Vraagprijs: €9000,-
Last edited by Stijn : 11-01-2011 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Prijs is bespreekbaar. Zeldzaam originele Rallye, 100% compleet.
Heb er, voor het juiste bod, ook nog een reserve originele voor- en achterbumper bij, plus een set originele voorschermen.
|
||||
|
||||
hoi stijn ik zoek een plaatje van de achterbumper van een rallye waar je sleepoog zit!! heb jij dat toevallig ook nog over? of weet je iemand? alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Ruilen voor een Corrado ? (serieus)
2.0 16V 9A 136 Pk aantoonbaar (orgineel dus)
TK VW Corrado 9A Last edited by ice_killer : 27-12-2010 at 18:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal hem alvast beantwoorden: Nee. (serieus) |
|
||||
|
||||
Nee geen interesse in zo'n inruil
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Up, biedingen worden overwogen.
|
||||
|
||||
Tijd om te gaan, dumpprijs 7000 euro.
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Stijn.... krijg ik er wel 2 volksforum kentekenplaathouders bij als ik hem ophaal
binnenkort???? Topic mag dicht gelukkig heb ik de kans gehad deze UNIEKE auto te mogen kopen...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar proficiat, mooie Rallye
|
|||
|
|||
Quote:
Gefeliciteerd met deze mooie Rallye hij blijft dus mooi ''binnen de scene'' en geen ''gezeur'' meer om een beetje roest en een dorpeltje |
|
||||
|
||||
Met zoiets moet je realistisch en "handig" zijn...
Iedereen koopt een auto op een andere/zijn eigen manier... als de rallye in concoursstaat was geweest dan was deze zeker voor 10k en de rest verkocht... Thanx voor de uitnodiging in het andere topic... snel een topic openen voor deze schoonheid.
|
||||
|
||||
Quote:
@Micha... tjsa dat klopt.. maar kruip met onder mijn hunnebed vandaan... ff druk geweest en ineens upt de eigenaar het topic... tzt zou ik jou graag eens willen vragen voor een paar mooie fotos van de rallye als deze klaar is....