|
|||
|
|||
Verbrede wielkasten lasdelen
Hallo,
Ik wil mijn achterste wielkasten verbreden. De randen hebben paar rotte plekjes, dus ik moet er zowiezo aan beginnen. Ik heb ooit gehoord dat deze in de handel zijn, maar zou niet weten waar of wat. Heeft iemand een idee, linkje, andere goede manier? Ik hoor het graag. Gr Ricardo |
|
||||
|
||||
+ 1
|
||||
|
||||
ik ken alleen maar de polyester bercup verbreders
|
|
|||
|
|||
ze zouden moeten bestaan, de kunststof verbreders ken ik wel inderdaad maar daar schiet ik niks mee op..
Iemand?? |
|
||||
|
||||
Ik heb zo in metaal ook nog nooit gezien. Alleen home-made natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
hmm dan ga ik toch sterk twijfelen nu..
|
|
|||
|
|||
Lassen ze dan niet de originele vervangingsdelen tegen de huidige wielranden aan?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten, maar dan het platte randje wegslijpen en dichtlassen en de andere eroverheen?
|
|
|||
|
|||
Laat maar zitten, kan op slot. Ga eerst de rotte plekjes vernieuwen, daarna ze met de hand bewerken. Warm stoken, randje naar binnen en dan de platte rand naar buiten buigen, en netjes opkloppen. Binnenrand netjes aflassen. Bedankt voor de info toch! Gr. Ricardo
|
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik zelf iets knippen en eroplassen.