|
||||
|
||||
Volkswagen Jetta MK1 1.6 Diesel 1981
Bij deze gaat mijn Jetta MK1 diesel in de verkoop. Origineel Nederlandse auto compleet met onderhoudshistorie en tenaamstelling van de 1e eigenaar. Vrij uniek vandaag de dag met al die import bakken Auto is in goede staat, keihard, technisch goed, instappen en rijden maar. Na bijna 30 jaar uiteraard wel veel deukjes en krassen rondom, dus verwacht geen nieuwe wagen. De kilometerstand staat nu op 274375. Perfecte wagen om lekker goedkoop te dieselen of gezien de unieke historie ook een mooi restauratieobject.
Recent onderhoud: - Koppeling eind vorig jaar vervangen! - Grote beurt met o.a. Castrol GTX 15W40 olie - 4x Nieuwe banden 155/80 - 4x Bosch gloeibougies - Koelsysteem gespoeld - Thermostaat vervangen - Remvloeistof ververst - Bosal middendemper Vraagprijs: €2450 Wielen zijn door de winter/zout wel iets roestig nu. Die kunnen wel wat nieuwe verf gebruiken |
|
||||
|
||||
Zal ik ff antwoorden.......
Nee tenzij je de eigenaar bent van deze bolide....... http://link.marktplaats.nl/427894010
|
||||
|
||||
Type 1 GTI is wel een optie
Liever eerst geen inruil. |
|
|||
|
|||
najah ligt wel zo'n motor in maar is geen orginele gti.....
En weer een upje ps he mijn berichten gewist om het wat overzichtelijker te houden. |
|
||||
|
||||
Stuur mij eens een pm met wat foto's en info, ben wel benieuwd.
Had btw nog niet vermeldt dat de auto voorzien is van een trekhaak, altijd handig |
|
|||
|
|||
Ik stuur je vanavond even wat foto's lieuwe.
Last edited by vento tdi : 27-03-2011 at 15:42. |