Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 07-02-2011, 23:18
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic

Default Santana, en passat beiden 83

Ik heb mij heel dapper een project aan gehaald,
Maar zit even emt handen in het haar, ik kan het zelf gewoon domweg niet, heb er niet geduld of tijd voor, ben te impulsief,en moet gelijk klaar zijn.
Heb mij gewoon verkeken op dit project.
Ik doe ze dan maar in de verkoop,
Passat is deels gesloopt, pedalen zijn los, dash ligt los, en stuurhuis met 1 bout nog vast.
Motor onaangetast bak er nog mooi onder.
Santana is uitlaat van onder weg, en de automaat ligt eronder vandaan.
De delen die ik erin wilde zetten komen uit de Passat, daar moet uitlaat en bak en motor eigenlijk uti om in de Santana te zetten, pedalen heb ik uit de Passat, dus dat moet nog uit de Santana, en omgezet worden.
Komt erop neer, dat de Passat gezien moet worden als oud ijzer en lots of dubbel onderdelen.
Verder Santana heeft her en der plekjes, onderkant schijnt goed hard te zijn, en moet beetje aandacht hebben..
Hier is zeker nog wat van te maken, Ik kan gewoon de tijd nog geduld vinden om dit netjes over te zetten.
Daar komt bij dat ik mij beetje bekeken heb op de kosten nu al in totaal, en
kan het geld inmiddels toch anders beter gebruiken, Kreeg vandaag de kans om een hele mooie aanhanger te kopen, dus die is ook gekocht, en zal volgende maand een Rijbewijs gaan doen voor aanhanger.
Makkelijk is dat het eerst van de spaar rekening is betaald, maar die wil ik toch graag weer aanvullen voor het geval dat.
Ik kan enkel maar zeggen dat het mij nu al geld gekost heeft, maar dat neem ik voor lief, ik wil graag toch een bedrag terug hebben. Dan ben ik er van af, ik loop maar met die dingen in mijn kop om hoe ik het allemaal hebben moet.
Ik wil dan ook een gelijk korte prijs neer leggen voor beide auto's in 1 koop,
Daar kan ik ook niks meer af doen.
Passat als je aandurft kun je nog op de weg zetten, zit keuring op tot 06-01-2012
Santana heeft keuring tot 01-11-2012
Dus das voor de santana positief,
Ik ben er gewoon klaar mee, Loop het hele weekend al dingen te regelen om het klaar te krijgen, en dan laten ze me daar een beetje zitten, geeft niks maar ben er zat van.
€ 800,- voor degeen die deze week of weekend komt halen.
Ik ben vanaf woensdag weg, zit voor mijn werk op Tenerife, en kom zondag laat weer, Maar dan is een vriend hier in huis.
Mijn nummer is 0654761644 Bel maar even en ik regel dat er iemand is overdag om de kentekens over te dragen
Old 07-02-2011, 23:21
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

ivm geen foto kunnen plaatsen heb ik de link van marktplaats er even bij hoor, geen id hoe die foto moet.

http://link.marktplaats.nl/419867392

Hoop dat hij hier nu wel zo staan mag???? Gaat enkel om foto's.
Meesten hebben Passat wel gezien op internet laatst en de santana stond er ook op, sommige hebben die ook wel gezien.
Prijs is niet de prijs van marktplaats, maar zoals gezegd de beide autos in 1 koop € 800,-,
Old 08-02-2011, 12:32
Ddrag's Avatar
Ddrag Ddrag is offline
VW Fanatic

als je op photobucket.com een account aanmaakt, kan je daar gratis foto's uploaden en online opslaan, dan kan je vanuit daar direct een url van je foto's gebruiken in je advertentie hier
Old 19-02-2011, 15:57
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

Hahah dat is abracadabra voor mij.
Maar bedankt voor de info,
Tevens even een update, de beide auto's zijn inmiddels verkocht.
Old 19-02-2011, 17:11
cloontje's Avatar
cloontje cloontje is offline
VW Guru

link is dood
Old 19-02-2011, 22:31
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

klopt ze zijn ook verkocht. Ik meld het even, zodat het geen jaren staan blijft, maar dat hij eraf kan worden gehaald door mods..

Posting Rules