![]() |
|
|||
|
|||
![]() zal me ook ff voorstellen
ik ben rob ben 34 jaar en kom uit roermond ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een golf 4 v5 ben van mij 18 de al vw rijder ben begonnen met een golf 2 1.6 toen een golf2 gti (kronenburg) golf 3 vr6 (veel problemen gehad) een k30 pick up 6.2 diesel 65er cadilac sedan de ville 7.7 toen weer vw golf 3 vr6 highline en eigenlijk voor even een astra (4 jaar)ook nog ff motor gereden een yamaha mt 03 ( maar ben toch gestopt na een highsider had alleen een gebroken sleutelbeen) en nu een golf 4 v5 rij niet echt veel kilometers per jaar maar wou toch iets comfortabelers en dat is de v5 echt wel verder ben ik onderhouds medewerker voor diverse bouwverenigen, makelaars,vastgoed bedrijven en het leukste is werken voor de deurwaarders en politie ( deuren open maken zonder te forceren) dit doe ik al 10 jaar verder woon ik al 12 jaar samen en bevalt nog steeds goed dus ik hoop in de toekomst ook eens wat meetings af te gaan ![]() ![]() en info met diverse problem met de vw (hoop het niet) Last edited by rupke : 16-02-2011 at 19:45. |
|
|||
|
|||
![]() mijn eerste golf
![]() 2de ![]() golf 3 vr6 (die golf 2 is van een vriend van me g60) ![]() ![]() ![]() ![]() en nu toch weer terug bij vw heb toch vag bloed denk ik |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier en mooie golf heb je
![]()