|
||||
|
||||
SvenFGTF
Ik wilde mezelf toch nog maar even goed voorstellen, ook al heb ik hier al een flinke tijd een account. Ik was voornamelijk een meelezer, maar nu ik een nieuwe Volkswagen heb, wil ik een goede nieuwe start maken!
Mijn naam is Sven, ben 20 jaar en kom uit Moerkapelle (klein dorpje naast Zoetermeer). Daar woon ik nog lekker gezellig met mijn ouders, simpelweg omdat ik anders geen auto kan veroorloven! Verder studeer ik Industrieel Ontwerpen aan de TU in Delft, iets wat erg leuk is maar waar wel heel veel tijd in gaat zitten. Ik vind het heerlijk om aan mijn auto te sleutelen (ik geloof dat er wel meer mensen het daar mee eens zijn hier ) en daarnaast fotografeer ik, doe ik veel met computers en ben ik veel aan het ontwerpen en tekenen. Ik ben vorig jaar naar 2 meetings geweest, waar ik veel foto's heb gemaakt, dus er is een kans dat je misschien al een foto van mij hebt bekeken. Het plan is om, als het drukke schema het toelaat, naar meer meetings te gaan, uiteraard gewapend met mijn cameratas. Al mijn foto's staan trouwens op mijn Flickr, en daar zullen meetingfoto's dus ook in de toekomst te vinden zijn. Voor de geïnteresseerde: My Flickr Veel auto's heb ik nog niet gehad, mijn vorige auto was een Audi A4 B5 2.6: Jammer genoeg ging deze mij uiteindelijk teveel kosten als student zijnde, en moest hij dus het veld ruimen. Mijn idee was om na de verkoop van mijn Audi met het OV te gaan reizen, maar na welgeteld 1,5 maand was ik het al zo zat dat ik weer op zoek ben gegaan naar ander vervoer Uiteindelijk heb ik deze Lupo gekocht en daar ben ik zeer tevreden mee: Ik heb er alweer meer dan genoeg plannetjes mee, en alle updates zullen te volgen zijn in mijn topic: My Lupo 1.4 16v Ik hoop dat ik via dit forum nog veel kan leren, en dat ik vooral ook veel nieuwe mensen leer kennen! Hier in de buurt heb ik tot nu toe nog bar weinig VAG liefhebbers gespot (of het zijn van die polyester gedrochten) dus hopen dat dat in de loop van de tijd een beetje veranderd!
|
|||
|
|||
welkom dan maar
klopt het dat ik audi wel eens op mn werk heb gezien(v beynum)? leuke lupo, ben ook met een lupo bezig
|
|||
|
|||
Welkom hierzo, al een idee wat voor velgen er onder de luup komen?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, en ja dat kan heel goed kloppen, ik kwam daar vorig jaar nog wel eens voor onderdelen! Ben je daar monteur of zoiets? Quote:
Dankje, ik heb nog niet echt een idee, maar het wordt wel iets wat een beetje breed is en waar ik goed laag mee kan. Ik kijk een beetje wat er op mijn pad komt, en ik moet sowieso eerst nog het setje porsche velgen van onder de Audi nog kwijtraken Wel grappig trouwens, 2 reacties en dat allebei uit Zoetermeer, wat zo ongeveer om de hoek is!
|
||||
|
||||
Welkom! Mooi...zo`n rode Lupo
|
|||
|
|||
uhhh ja ben een soort monteur daar idd hahaha ben timmerman!(kan wel goedkoper onderhoud voor je regelen ;-))
heb je auto ook wel eens binnen zien staan ik zal van de zomer weer wat vaken in moerkapelle te zien zijn, ik zal je dan wel een keer spotten
|
|||
|
|||
Zijn Schmidt TH-lines niet wat?
Ik zal je ook wel een keer tegenkomen, heb familie in Moerkapelle wonen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat is zeker een grote kanshebber, staan prachtig als je het mij vraagt! Maar eerst zorgen dat ik het geld er voor heb, en dan hopen dat ik een mooi setje tegenkom. Als je mij tegenkomt moet je maar even toeteren ofzo, haha! Quote:
Kijk zo'n aanbod is hartstikke handig, als ik wat nodig heb laat ik het wel horen! Klopt trouwens indd dat hij een keer binnen heeft gestaan, had een probleem waar ik niet uit kwam, ook de enige keer dat ik daar ben geweest, kost een vermogen
|
|||
|
|||
dat kan anders hahahaha
geef maar een gil