![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bij deze bied ik mijn Audi A4 aan. Ik doe hem weg i.v.m de overstap naar een Avant. Type: A4 1.8 20v A.p.k: 12-1-2012 BJ : 1999 Kmst: 177.819 Auto is voorzien van: - Climate control - Cruise control - Elekt. ramen - Elekt. spiegels - C.v op afstand - Airbags voor en zij - Porsche velgen 18 inch orgineel incl. adapters (tegen meerprijs) - Org. lm velgen 15 inch met winterbanden - Schroefset - Parkeersensoren achter - Afneembare trekhaak - Mistlampen voor - Radio cd/mp3 speler - Parrot bluetooth carkit - Lederen stuur/pook/handrem - Armsteun voor en achter - Chroombies in voorbumper - Org. schokbrekers (niet gemonteerd) - Xenon voorbereiding Auto is zeer goed onderhouden. Heeft net groot onderhoud gehad op 12-1-2011: - A.p.k - Service beurt - Distributieriem vervangen - Thermostaat - Uitgelijnd Vraagprijs: 4950,- euro Bij interesse: Tel. 06 Met vriendelijke groeten André... ![]() ![]() Met wintervelgen. ![]() ![]() Last edited by andres : 01-06-2020 at 08:38. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Nieuwe vraagprijs excl. 18 inch porsche velgen. Velgen worden niet los verkocht. Groeten André... |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|