|
|||
|
|||
montage OMP veerpootbrug
Hallo ik heb een vraagje, om de stijfheid van mijn golfje te verstevigen heb ik een OMP 3 delig stabilisator setje aangeschaft.
Nou heb ik een vraag.. de veerpootbrug die zit er zo op.. das gemakkelijk. Maar de brug aan de onderzijde zal zo moeten komen?!? Dit klopt toch niet??? De bout moet dan IN de bus en al het vuil van de weg komt dan in de bussen te zitten??? Of heb ik het verkeerde plaatje van google gevonden? en tussen de achter wielen(bovenzijde) das precies hetzelfde de bout in de bus ... ?!? Wie heeft er ook op zijn golf 1 een OMP veerpoot brug set en hoe heb je die gemonteerd?
|
||||
|
||||
bout gaat in de buis gewoon je originele bevestiginspunt in en ja in dat stukje buis kan vuil inkomen maar wat maakt dat uit?
|
|
|||
|
|||
Zo'n set merk je dat goed? of heeft het vooral een groot ''show'' gehalte?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, daar ben ik nou ook wel eens beniewd naar. In theorie allemaal wel leuk, maar...?! |
|
||||
|
||||
merk je zeker wel vooral als je aan de voorzijde boven en onder doet, achter merk je waarschinlijk niet.
hij reageert gewoon iets sneller en voorspelbaarder. |
|
||||
|
||||
Oke, thanx..
@Stefan2; Waar heb je de set vandaag als ik vragen mag? |
|
|||
|
|||
http://www.autosportcompany.nl/
Weet niet of die ze hier vandaan heeft maar hier staan ze ook op alle 3 maar niet in 1 set was laatst ook al naar deze 3 aan het kijken om die misschien te gaan bestellen |
|
||||
|
||||
Oke!
Hoef je iig niet in je carrosserie te boren ! |
|
|||
|
|||
Heb je er ook dan waar je in je carroserie moet boren ?
|
|
||||
|
||||
Ja, zowiezo achter. Met 4 bouten door je wielkasten;
En voor-onder volgensmij de laatste 2 gaatjes? |
|
|||
|
|||
@EelcoB Ik heb het setje besteld bij MMvw klik
En Het doet zeker wel wat zeker in bochtgedrag. dan stuurt hij net nog iets directer en de golf voelt dan nog meer aan als een kart. Ik heb ook het setje gekozen waar ik niet voor in mijn carrorserie moest boren. @Knarfmk1 hetgene waar ik bang voor was is dat het gewoon staal is en als er regenwater,vuil,enz in komt dan kan het gaan roesten.. ik heb al een oplossing ervoor gevonden. van die stoelpoot doppen erop doen dat houd het vuil iig tegen
My Golf is my image Last edited by Stefan2 : 26-01-2011 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Hoe bevalt de set ?
Die aan de voorkant onder is dat een helemaal rechte buis ? of zit daar een knik of iets in ? Was laatst al voor deze set aan het kijken maar gister keek ik onder de auto en zag dat waarschijnlijk mijn uitlaat in de weg zit voor die aan de voorkant onder. Dus iemand ervaringen ? |
|
|||
|
|||
iemand ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het set onder mijn GTI en dat paste perfect. (mijn uitlaat zit ook aan de achterzijde van het blok)
Maar als je het set besteld dan gewoon zeggen bij bestelling welk blok dat je heb. grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je nog verschillende soorten dan voor golf 1 van OMP ? Want bij mijn blok zit de uitlaat aan de voorkant. Als ik ze wou bestellen wou ik dat toch appart doen waarschijnlijk op die site die ik liet zien. Wat heeft jou de set eigenlijk gekost ? |