|
||||
|
||||
Grille golf2 voor vier lampen Hella
gezocht (duh) grille voor golf2 met vier lampen.
Het liefst met rechter koplamp en/of rechter seinlamp (hoe noem je zo'n ding). bij mij zijn de vastmaakpunten afgebroken. ik hoor het wel SAN EDIT: Liefst in de buurt van Rotterdam. Heb helaas weinig tijd om ver te rijden. wel moet ik toevallig binnenkort in drenthe zijn, dus dat zou eventueel nog kunnen. Last edited by sansan : 10-02-2005 at 22:00. |
|
||||
|
||||
ik heb zown grille nog wel liggen. met rode bies/omlijning (gti lijntje dus)
in deze grille zitten de verstralers nog in (werkend) heb er nog 2 heldere/kristalle koplampen bij (merk Hella) alles heel en zonder scheuren, van de grille zijn de kleine middelste bevestigingsklemmetjes een paar kapot, de buitenste zijn nog heel. als je dit wat lijkt stuur dan een PM of msn/mail. over de prijs moet ik nog even denken een bod is ook welkom.
|
||||
|
||||
nog iemand anders? liefst in de buurt van R'dam.
|
|
||||
|
||||
doet roosendaal ook mee??zoja heb ik er nog 2 liggen.een met rode bies en eentje zwart.
hoe het met de montage clipjes zitzou ik even moeten kijken Last edited by cozmic : 15-02-2005 at 15:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
you have a pm...................