|
|||
|
|||
VW Polo GTI 1.6 92KW 2000 Zwart Met, Xenon, BBS velgen.LEER
Toch heb ik besloten om de Polo toch maar de deur uit te doen.
Ik heb het altijd een erg fijne auto gevonden. Maar ik vond het toch tijd worden voor wat anders. Te koop Volkswagen Polo 1.6 16v Gti XENON 139…KM!! Kilometerstand: 139632 km Carrosserie: Hatchback (3 deurs) Brandstof: Benzine Bouwjaar: 2000 Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen) Kleur: Zwart Metallic Interieurkleur: Zwart/Rood Bekleding: Leer Motorinhoud: 1.598 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 92 kW (125 pk) Topsnelheid: 206 km/u Gewicht: 984 kg Maximaal trekgewicht: 800 kg (geremd) Aantal zitplaatsen: 5 Gemiddeld verbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9) Lengte: 374 cm Breedte: 163 cm Hoogte: 141 cm Motorrijtuigenbelasting: 90 - 103 per kwartaal BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting) APK: Mei 2011 ABS (anti blokkeer systeem) Achterbrank neerklapbaar in ongelijke delen Airbags Bekleding LEER Boordcomputer Buitenspiegels elektrisch verstelbaar Buitenspiegels in carrosseriekleur Buitenspiegels verwarmbaar Buitentemperatuurmeter Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling Glas getint Gordels achter verstelbaar Gordels voor verstelbaar Hoofdsteunen achter Koplampen in hoogte verstelbaar Koplampsproeiers Lichtmetalen velgen Mistlampen voor Mistlamp achter Radio met cd-speler Ramen voor elektrisch bedienbaar Regensensor Remindicator Sperdifferentieel Leren Sportstoelen voor Startonderbreker Stoelen in hoogte verstelbaar Stoelen met verstelbare rugleuning Stuur bekleed met leder Versnellingspook bekleed met leder Stuurbekrachtiging Stuur verstelbaar Xenon koplampen BBS Velgen Extra Kleine linker (engelse) spiegel Engels achterlicht Sprinter sportuitlaat Zwarte hemel (erg strak) Leren bekleding en deurpanelen K&N luchtfilter Bluetooth Carkit Audio systeem TWV 2000,- overname in overleg Recent vervangen Nu 139… km Bij 120 versnellingsbak revisie Bij 120 Waterpomp + distributieriem Bij 135 2 nieuwe voorbanden -Punt= De bestuurdersrugleuning heeft nu geen leer! Zit er wel bijgeleverd! Moet alleen even overgezet worden. Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn! Voor vragen of meer foto's mail! www.zipzip.nl Vraagprijs €5555,- |
|
|||
|
|||
welkom
|
|
||||
|
||||
Wow, wat een ontzettend gave auto! Jammer genoeg te duur voor mij, anders wist ik het wel (A)
|
|||
|
|||
Waar staat deze auto?
edit: heb hem al op marktplaats gevonden: http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=1&fs=1 Last edited by Jelmer91 : 09-02-2011 at 16:58. |